دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

الان، درست در این لحظه، احساس خوشحالی می‌کنید؟ اگر جوابتان مثبت است به شما تبریک می‌گوییم.

روزتان را خوشحال شروع کنید

سلامت نیوز: الان، درست در این لحظه، احساس خوشحالی می‌کنید؟ اگر جوابتان مثبت است به شما تبریک می‌گوییم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، اما اگر جواب شما به سوال ما «خیر» است، سعی کنید دلیلش را پیدا کنید. چرا احساس خوشحالی نمی‌کنید؟ اتفاق خاصی راه غم را به زندگی‌تان باز کرده؟
اگر باز هم جوابتان منفی است از راه‌هایی که در ادامه آورده‌ایم برای خوشحال زندگی‌کردن کمک بگیرید. اگر بی‌هیچ دلیل و بهانه‌ای احساس می‌کنید «خوشحال» نیستید، صبحتان را با آنچه در ادامه توصیه کرده‌ایم شروع کنید.


موسیقی دلخواه‌تان را پخش کنید
در همان دقایعی که با بی‌میلی از خواب بیدار می‌شوید، دوش می‌گیرید و برای بیرون رفتن آماده می‌شوید، دکمه چای‌ساز را بزنید تا آب، جوش بیاید و موسیقی دلخواهتان را هم در خانه به جریان بیندازید. شروع کردن روز با نوشیدنی محبوب و موسیقی که دوستش دارید، می‌تواند تلاش خوبی برای به جریان انداختن آرامش و خوشحالی در روز باشد.


دوش بگیرید
در ابتدای روز، بدنتان را آرام کنید. چند حرکت کششی ساده انجام دهید و دوش بگیرید. اگر بدنتان را از خواب بیدار کنید و مانع کسالتش شوید، ذهنتان هم از کسالت دور می‌شود.


برای کسی کاری بکنید
مادری که کودکش را در آغوش گرفته و در سرمای زمستان منتظر تاکسی است را تا چند خیابان جلوتر برسانید، کیسه سنگین شهروندی که در مترو به‌خاطر حمل کردنش خمیده‌شده را وقتی روی صندلی نشسته‌اید، روی پایتان نگه ‌دارید، به پسری که در سرمای شهر، در ایستگاه مترو کمانچه می‌نوازد و صبحتان را پر از موسیقی می‌کند کمک کنید.
شما می‌توانید روزتان را با مفید و همراه‌بودن شروع کنید و تاثیرش را بر حال و حوالتان ببینید.
صبحتان را با مهم‌ترین کارتان شروع کنید
لیست کارهای امروزتان را در مقابلتان بگذارید و صبح را با مهم‌ترین‌شان شروع کنید.
اگر کارهای مهم یا دشوار را برای پایان روز بگذارید، تا آخرین لحظه کار، نگرانی و اضطراب رهایتان نخواهد کرد.
بنابراین از «قورت دادن قورباغه» برای خوشحال‌تر بودن استفاده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha