سلامت نیوز : سومین همایش قلب كودكان ایران از سی و یكم فروردین تا دوم اردیبهشت ماه با هدف ارائه تازه‌های تشخیصی و درمانی بیماریهای مادرزادی قلبی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دكتر پریدخت نخستین داوری نایب رییس انجمن قلب كودكان ایران- با اعلام این خبر گفت: در این همایش كه توسط این انجمن و در مركز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی برگزار می‌شود بیش ‌از پانصد متخصص از سراسر كشور حضور خواهند یافت.

دبیر علمی همایش افزود: از میان مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه همایش 50 مقاله پذیرفته شده كه در ایام برگزاری همایش بصورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های جانبی همایش گفت: انجام شش جراحی زنده در حوزه اقدامات مداخله غیرجراحی قلب و عروق كودكان برای درمان، اجرای سه پانل و چهار كارگاه با موضوعات جراحی و اقدامات مداخله‌ای، اكوجنینی، paceMaker، Stenting CHD، HoterMonitoring از برنامه‌های سومین همایش قلب كودكان است.

نایب رییس انجمن قلب كودكان ایران با اعلام حضور سخنرانانی از كشورهای آلمان، مالزی، لهستان و یونان برای ارائه سخنرانی و اقدامات غیر جراحی قلب و عروق در این همایش، خاطرنشان كرد: متخصصان قلب كودكان و بالغین، جراحان قلب و عروق، متخصصان بیهوشی قلب و عروق، متخصصان و فوق تخصص‌های كودكان، پزشكان عمومی و پرستاران نیز در این همایش حضور دارند.

دبیر علمی همایش در خاتمه تاكید كرد: علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.Ispccongress.ir  ‌ مراجعه و یا با شماره تلفن 22663212 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha