سلامت نیوز : مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به راه اندازی کلینیک های ترک سیگار در مناطق، از اجرایی شدن طرح بوستان بدون دخانیات در تمامی مناطق شهر تهران در سال 90 سخن گفت.

محمد مهدی گلمکانی، آموزش شهروندی و آماده‌سازی پارک ها و اماکن عمومی به منظور مبارزه با مصرف مواد دخانی را یکی از رویکردهای شهرداری تهران در این زمینه خواند و گفت: به همین منظور با انتخاب بوستان‌های بدون دخانیات اقداماتی همچون نصب پلاکارد و تبلیغات محیطی صورت می گیرد تا آمادگی ذهنی و زمینه سازی برای ترک دخانیات صورت گیرد.

به گفته مدیرکل سلامت شهرداری تهران طرح بوستان بدون دخانیات در سال جاری در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران به اجرا در خواهد آمد تا در هر منطقه، یک بوستان بدون دخانیات افتتاح شود.

گل مکانی در ادامه به راه اندازی کیلینیک های ترک دخانیات از سوی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در بوستان های بدون دخانیات، آموزش های لازم به عوامل اجرایی و کارگران داده شده است تا مصرف مواد دخانی کاهش پیدا کند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران همچنین از فعالیت کارگروه های مختلف در زمینه لایحه شهر عاری از دخانیات و تبلیغات برای ترک سیگار خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha