شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 264092

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی درگذشت دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های بوشهر اعلام کرد: با هر نوع قصور و تخلفی در مرگ دختر بوشهری ‌برخورد می‌شود.

ماجرای فوت دختر جوان در بیمارستان

سلامت نیوز:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی درگذشت دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های بوشهر اعلام کرد: با هر نوع قصور و تخلفی در مرگ دختر بوشهری ‌برخورد می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،در پی درگذشت دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های بوشهر، روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: ‌فوت غیرمنتظره خانم جوانی در یکی از بیمارستان‌های غیردانشگاهی شهر بوشهر بررسی و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود.‌

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اعلام اینکه ‌فوت غیرمنتظره این خانم جوان بعد از عمل جراحی ترمیمی بینی صورت گرفت، تاکید کرد: ‌موضوع به‌صورت جدی برای تعیین علت مرگ و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا در حال پیگیری است و همسو با سایر دستگاه‌های قضائی و انتظامی از تمامی ظرفیت‌ها برای بررسی این حادثه استفاده و با هر نوع قصور یا تخلف بدون هیچ گونه مسامحه‌ای برخورد می‌شود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: ‌دانشگاه موضوعاتی را که در فضای مجازی در خصوص علت مرگ این جوان از جمله داروی تاریخ ‌گذشته و غیره در حال انتشار است تایید نمی‌کند و همچون سایر نهادهای مرتبط منتظر اعلام نتیجه کالبدشکافی از سوی سازمان مرجع پزشکی قانونی است. سوزان کریمی دختر جوان بوشهری هفتم بهمن ماه‌جاری در یکی از بیمارستان غیر دانشگاهی این شهر پس از عمل جراحی بینی جان داد که این موضوع بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha