سلامت نیوز : سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه از نهایی شدن تعرفه‌های خدمات درمانی در جلسه امروز خبر داد و گفت: بعد از مشخص شدن تعرفه‌ها، برای تصویب نهایی به شورای عالی بیمه ارسال می‌شود.

صمدالله فیروزی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص خدمات بیمه‌ای دندان‎پزشكی اظهار داشت: هم‎اكنون خدمات دندان‏پزشكی كودكان 6 تا 12 سال تحت پوشش بیمه قرار دارد و این در حالی است كه اقدامات و خدمات در این سن می‌تواند از بیماری‌های آینده و مشكلات ناشی از دندان‌ها پیشگیری كند.

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا خدمات بیمه ای دندان‎پزشكی در آینده گسترش خواهد یافت، تصریح كرد: به هر حال شورای عالی بیمه به دنبال ارائه خدمات بیمه‌ای بیشتر در بخش‌های مختلف است و این در حالی است كه برخی از صندوق‌های بیمه از جمله تأمین اجتماعی در برخی از مراكز خود بخشی از خدمات دندان‎پزشكی را در قالب بیمه‌ای ارائه می‌كند.

فیروزی همچنین در خصوص آخرین وضعیت اجرای نظام ارجاع و طرح پزشك خانواده گفت: با تعاملی كه بین وزارت رفاه و بهداشت صورت گرفته، این طرح به صورت پایلوت در 3 استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در ادامه در خصوص تعرفه های خدمات درمانی بیان داشت: در جلسه امروز نتیجه نهایی تعرفه‌های خدمات درمانی مشخص می شود و برای تصویب نهایی به شورای عالی بیمه ارسال می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش كه تعرفه های خدمات درمانی امسال چه میزان افزایش پیدا خواهد كرد، افزود: در این خصوص در آینده اعلام نظر خواهیم كرد چرا كه بنا داریم جلسات كارگروه بدون حاشیه انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha