سلامت نیوز : رئیس سابق انجمن دندانپزشكی ایران از سفر متقاضیان خدمات دندانپزشكی از كشورهای كانادا، استرالیا و آمریكا به ایران به دلیل پایین بودن هزینه‌های دندانپزشكی و دانش بالای متخصصان كشورمان خبر داد.

علی یزدانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: معمولاً برای جلوگیری از دست دادن دندان‌ها فرآیند ترمیم بر روی دندان افراد صورت می‌پذیرد و در حال حاضر متخصصان خوبی در حوزه دندانپزشكی ترمیمی در ایران آموزش می‌بینند كه خدمات دندانپزشكی مناسبی نیز به متقاضیان دندان‌های ترمیمی ارائه می‌كنند.

یزدانی با اشاره به اینكه تقریباً تمام خدمات تخصصی دندانپزشكی در كشور صورت می‌پذیرد، گفت: برخلاف تصور عمومی كه فكر می‌كنند هزینه‌های خدمات دندانپزشكی در كشور بالا است باید عرض كنم كه این مسئله صحیح نیست و هزینه‌های خدمات دندانپزشكی ایران یك سوم كشورهای كانادا، استرالیا و آمریكا به حساب می‌آید.

رئیس سابق انجمن دندانپزشكی ایران خاطرنشان كرد: در حال حاضر به دلیل مناسب بودن هزینه‌های خدمات دندانپزشكی ایران و همچنین دانش بالای متخصصان كشورمان سالانه تعداد كثیری از متقاضیان خدمات دندانپزشكی از كشورهای كانادا، استرالیا و آمریكا در تابستان یا ماه ژانویه میلادی به كشورمان سفر می‌كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha