مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، وابسته به پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن سینا، به منظور  ارایه خدمات در فضایی وسیع تر، به خیابان شریعتی نبش یخچال انتقال یافت.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، نظر به افزایش تعداد مراجعین به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا و ناکافی بودن فضای قبلی، همچنین به منظور دسترسی آسانتر و افزایش رضایت مندی مراجعین، این مرکز به فضایی وسیعتر و امکانات بیشتر و نیز دسترسی آسان واقع در خیابان شریعتی نبش خیابان یخچال، (پایین تر از مترو قلهک) منتقل شد.
ویژگی های خاص این مرکز از جمله بالاتر بودن میزان موفقیت روش های درمان ناباروری از متوسط درمان ناباروری، تنها مرکز تخصصی درمان سقط مکرر در کشور ( با میزان موفقیت در حدود 70 درصد)، ارایه خدمات درمان ناباروری در قالب بسته درمانی به زوجین ( بررسی همه جانبه زوجین در سه گروه تخصصی زنان، مردان و جنین شناسی و پیشنهاد روند درمان به بیمار در یک جلسه مشترک)، ارایه خدمات اهدای جنین در قالب کلینیک درمانهای جایگزین بر اساس ماده قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی، استفاده از روش های نوین جهت حفظ باروری از جمله فریز بافت تخمدان، فریز تخمک، فریز اسپرم و ...، موجب توجه خاص مراجعین به این مرکز و ازدیاد مراجعین جهت دریافت این خدمات شده است.  
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا از سال 1382 فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون با 4 کلینیک تخصصی  ناباروری، سقط مکرر، درمانهای جایگزین و پره ناتولوژی در حال فعالیت است. همچنین خدمات مشاوره ای توسط متخصصین روانپزشکی، ژنتیک پزشکی، ایمونولوژی، عفونی، جنین شناسی، داخلی، غدد و مشاورات حقوقی ارائه شده و آزمایشگاه های تشخیص طبی، پاتولوژی، اتوپسی جنین، آندرولوژی، ایمونولوژی، ژنتیک سلولی ملکولی و جنین شناسی نیز درحال ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به عموم مردم میباشد.
از جمله دیگر خدماتی که در این مرکز ارایه می شود عبارتست از:
کنترل بارداری های پرخطر و شناسایی و درمان مشکلات جنین، سونوگرافی سلامت جنین در دوره های مختلف بارداری، نمونه گیری از جفت و مایع

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha