چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

وزیر آموزش‌وپرورش تشکل‌های فرهنگیان را سرمایه‌ای ارزشمند برای آموزش‌وپرورش دانست که سایر دستگاه‌ها از آن محروم هستند و در عین حال گفت: آموزش و پرورش برای ارتقای جایگاهش نباید منتظر بقیه دستگاه‌ها باشد.

حل مسائل معیشتی معلمان آسان نیست

سلامت نیوز:وزیر آموزش‌وپرورش تشکل‌های فرهنگیان را سرمایه‌ای ارزشمند برای آموزش‌وپرورش دانست که سایر دستگاه‌ها از آن محروم هستند و در عین حال گفت: آموزش و پرورش برای ارتقای جایگاهش نباید منتظر بقیه دستگاه‌ها باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،سیدمحمد بطحائی افزود: نقطه قوت تشکل‌های فرهنگیان دغدغه مشترک همه جناح‌ها برای رفع مشکلات آموزش‌وپرورش است. او گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، حل مسائل معیشتی معلمان آسان نیست، و این مشکلات در دهه‌های اخیر همواره با آموزش‌وپرورش همراه بوده است و برای حل زیربنایی مشکلات آموزش‌وپرورش باید مسیرهای جدیدی را انتخاب و طی کنیم لذا تا آنجا که می‌شود باید بهترین راه‌حل‌ها را برای آموزش عمومی انتخاب کنیم.

آموزش‌وپرورش باید جایگاهش را خودش ارتقا دهد و منتظر اقدام سایر دستگاه‌ها نباشد. بطحایی ادامه داد:باوجود افزایش بودجه آموزش‌وپرورش در سال‌های اخیر و تخصیص بیش از ۱۱۰ درصدی بودجه آموزش‌وپرورش، همچنان با ایده‌آل‌های بودجه‌ای برای آموزش‌وپرورش فاصله‌ داریم. تشکل‌های فرهنگیان، سرمایه بسیار ارزشمندی برای آموزش‌وپرورش هستند که در سایر دستگاه‌ها وجود ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha