نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه هزینه درمان سرطان در مراکز خصوصی بیماران را به زانو درمی آورد،گفت: افزایش مراکز درمانی -دولتی سرطان برای افزایش خدمات رسانی به بیماران الزامی است.

هزینه‌ درمان سرطان در مراکز خصوصی بیماران را به  زانو در می‌آورد

سلامت نیوز:نماینده  مردم در مجلس دهم با بیان اینکه هزینه درمان سرطان در مراکز خصوصی  بیماران را به  زانو درمی آورد،گفت: افزایش مراکز  درمانی -دولتی سرطان برای افزایش خدمات رسانی به بیماران الزامی است.

عباسعلی پوربافرانی عباسعلی پور  بافرانی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره  وضعیت هزینه‌های سرسام آور درمان بیماران سرطانی  در کشور،گفت: برخی از بیماران برای طی پروسه درمانی  سرطان مجبور هستند، فرش زیر پایشان را نیز بفروشند واین در حالی است که در راستای طرح تحول سلامت، بسته های حمایتی  برای بیماران سرطانی و صعب العلاج  در نظر گرفته شده است اما بسته‌های  مذکور در زمان مناسب به بیماران نمی رسد.


 زمان عامل تعیین کننده در درمان بیماری سرطان 
 نماینده مردم نایین، خور، بیابانک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمان  عامل تعیین کننده  در درمان بیماری سرطان تلقی می شود اما در مراکز دولتی با توجه به ازدحام بیماران؛ خدمات رسانی به نسبت مراکز خصوصی کندتر و ضعیف تر است.
وی تصریح کرد: بسیاری از بیماران سرطانی برای درمان در مراکز دولتی باید برای نوبت  منتظر بمانند که این امر به هیچ وجه منطقی نیست.


 مراکز خصوصی درمان سرطان باهمکاری بیمه ها  بیماران را یاری دهند
پور بافرانی افزود: اگرشرایط  توسعه مراکز درمانی  سرطان در  بخش دولتی مهیا نیست، دولت می بایست  باهمکاری بیمه ها تدابیری اتخاذ کند که  بیماران سرطانی  در  مراکز  خصوصی درمانی نیز  پذیرفته شوند.


هزینه درمان سرطان در مراکز  خصوصی  بیماران را به  زانو در می آورد
 عضو کمیسیون  بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه  هزینه درمان سرطان در مراکز  خصوصی  بیماران را به  زانو در می آورد یادآور شد: افزایش مراکز درمانی دولتی سرطان برای  افزایش خدمات رسانی  به بیماران سرطانی در اولویت قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha