رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با مصوبه ای که در کمیسیون تلفیق صورت گرفته و مصوبه ای که در صحن مجلس انجام می شود، مستمری مددجویان در سال 98 نسبت به امسال، 20 درصد افزایش خواهد داشت.

مستمری مددجویان بهزیستی 20درصد افزایش می یابد

سلامت نیوز:رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با مصوبه ای که در کمیسیون تلفیق صورت گرفته و مصوبه ای که در صحن مجلس انجام می شود، مستمری مددجویان در سال 98 نسبت به امسال، 20 درصد افزایش خواهد داشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،وحید قبادی دانا از تلاش برای افزایش 20درصدی میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال 98 خبر داد و گفت: تلاش می کنیم مبالغ مستمری مددجویان بهزیستی طبق پیش بینی های انجام شده و با حمایت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش یابد و به قولمان عمل کنیم.


وی در ادامه به سبدهای حمایتی مددجویان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری نزدیک با کمیته امداد سبد حمایتی برای مددجویان در دهه فجر و پایان سال داشته باشیم.


قبادی دانا تاکید کرد: تامین این سبدهای حمایتی مستلزم آن است که دستگاه هایی که متکلف این امر هستند بتوانند تامین بودجه لازم را داشته باشند؛ میزان این سبدهای حمایتی هنوز مشخص نشده است.


 در حال حاضر 750 هزار نفر مددجوی مستمری بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار دارند.
کف مستمری مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی در سال 97، ماهانه، 108 هزار تومان و سقف آن 520 هزار تومان نسبت به تعداد اعضای خانوار است.
فقط افراد واجد شرایط تحت پوشش مستمری بهزیستی قرار می گیرند که شامل زنان سرپرست خانوار نیازمند و افراد دارای معلولیت نیازمند هستند؛ اغلب مستمری بگیران بهزیستی را افراد دارای معلولیت نیازمند تشکیل می دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha