رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در ۱۵ استان کشور گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز و شمال به جنوب محور کرج_چالوس نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در محور‌های هراز ،کرج،چالوس

سلامت نیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام بارش برف و باران در ۱۵ استان کشور گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز و شمال به جنوب محور کرج_چالوس نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.


به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی (رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا) درباره آخرین وضعیت راه‌ها وجاده‌های کشور گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان‌های اردبیل و همدان، استان مازندران ارتفاعات محورهای  هراز و کندوان و فیروزکوه، محور فیروزکوه شرق استان تهران، محورهای شهمیرزاد-کیاسر,سمنان-دامغان و سمنان-فیروزکوه در استان سمنان، محور یاسوج-اقلید استان کهکیلویه و بویراحمد، استان کردستان (محور قروه-همدان)، استان چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ-مسجد سلیمان)، استان گیلان (محور اسالم-خلخال) و جنوب استان کرمان (محور دلفارد-کرمان) گزارش شده است.


وی با اشاره به به بارش باران گفت: بارش باران در استان‌های فارس,یزد, سمنان, چهارمحال و بختیاری, قم, کهگیلویه و بویراحمد, کرمان جنوب, کرمانشاه, اصفهان و گیلان (اکثر محورها)، غرب استان مازندران و استان هرمزگان (محور کهورستان) پیش‌بینی شده است.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز(محدوده پارک جنگلی آمل تا کیلومتر ۸)-سنگین و (محدوده گزنک تا  لاسم)-نیمه سنگین و طول پرحجم و روان و مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس (از مرزن آباد تا پل دزبن) سنگین و طول پرحجم و روان گزارش شده است.


سرهنگ رحمانی تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha