یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 26462

كارشناسان مركز مطالعات سرطان فردهاتكینسون در یك مقاله جدید تاكید كردند كه رژیم غذایی و ورزش اگر با هم انجام شوند بهترین و موثرترین راه‌كار برای كاهش وزن است در حالی كه اگر هر یك به تنهایی به كار گرفته شوند بی‌تاثیر خواهند شد.

سلامت نیوز : كارشناسان مركز مطالعات سرطان فردهاتكینسون در یك مقاله جدید تاكید كردند كه رژیم غذایی و ورزش اگر با هم انجام شوند بهترین و موثرترین راه‌كار برای كاهش وزن است در حالی كه اگر هر یك به تنهایی به كار گرفته شوند بی‌تاثیر خواهند شد.

به گزارش  ایسنا، دكتر آن مك تیرنان عضو این مركز مطالعات پزشكی در آمریكا می‌گوید: در آزمایش‌های ما 439 زن چاق یا دارای اضافه وزن با شكل زندگی بی‌تحرك و در گروه سنی 50 تا 75 در طول دوره یك ساله تحت مطالعه قرار گرفتند.

جزئیات این مطالعه در مجله "چاقی" به چاپ رسیده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل این كارشناسان دریافتند اكثریت زنانی كه در طول این مدت هم رژیم گرفتند و هم تمرینات ورزش را به طور منظم انجام دادند به طور متوسط توانستند تا 11 درصد وزن خود را كاهش دهند. این میزان كاهش وزن حتی بیشتر از انتظار كارشناسانی بود كه تصور می‌كردند با این روش می‌توانند تا 10 درصد وزن شركت كنندگان را كاهش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha