سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره حادثه رانندگی و فوت یک تن و مجروح شدن ۴ نفر براثر واژگونی سواری "ال۹۰" در قزوین خبر داد.

۱ کشته و ۴ زخمی بر اثر واژگونی ال۹۰

سلامت نیوز:رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره حادثه رانندگی و فوت یک تن و مجروح شدن ۴ نفر براثر واژگونی سواری "ال۹۰" در قزوین خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، سرهنگ نصراله بیگلری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی در گردنه"هجیب" در محور "ساوه - بوئین زهرا" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: پس از حضور ماموران مشاهده شد یک دستگاه خودروی "ال ۹۰" با ۴ سرنشین در حاشیه جاده واژگون که بر اثر این واژگونی سرنشین ۸ ساله به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده خودروی "ال ۹۰" اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha