عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نبود کارت خوان در مطب ها به منزله فرار مالیاتی نیست،گفت: حرمت جامعه پزشکی حفظ شود نباید پزشکان را بدون سند متهم به فرار مالیاتی کرد.

نبود کارت خوان در مطب‌ها به معنای فرار مالیاتی پزشکان نیست

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه نبود کارت خوان در مطب ها به منزله فرار مالیاتی نیست،گفت: حرمت جامعه پزشکی حفظ شود نباید پزشکان را بدون سند متهم به فرار مالیاتی کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،بشیر خالقی درباره  متهم کردن به پزشکان  فرار مالیاتی،گفت: فرار مالیاتی تنها به طبقه پزشک تعلق ندارد و می تواند از هر طبقه ای در جامعه  اقتصادی سربزند و این در حالی است‌که نباید بدون مدرک جامعه پزشکی را متهم به فرار مالیاتی کرد واگر در زمینه  فرار مالیاتی پزشکان مدارکی  موجود  است،  ارائه دهند و تنها با  حرف  نمی توان پزشکان  را متهم به فرار مالیاتی کرد.

شفاف سازی در اخذ مالیات  از جامعه اقتصادی کشور در اولویت قرار بگیرد

نماینده مردم‌خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفاف سازی در اخذ مالیات ازجامعه اقتصادی کشور در اولویت قرار بگیرد تصریح کرد:    حرفی در پرداخت مالیات در کشور  نیست اما می بایست  در پرداخت مالیات نیز در کشور  شفاف سازی شود تا جامعه اقتصادی کشور نیز به سمت شفاف سازی  حرکت کند.

 خالقی افزود: برای  اخذ مالیات باید حرمت  پرداخت کنندگان مالیات حفظ شود تا افراد با میل شخصی  و برطبق قوانین‌مقرارت مالیات خود را پرداخت کنند و نباید شرایط به نوعی‌پیش برود که برخی ها برای برخورد های  نامناسب به طریق تعمدی از پرداخت مالیات سرباز بزنند.

 استفاده  از  کارت خوان  برای  رفاه  حال  بیماران  در دستور کار قراربگیرد

وی‌ادامه داد:  از  جامعه پزشکی کشور  تقاضا دارم که برای رفاه حال بیماران  از  دستگاه  های کارت خوان برای دریافت بهای خدمات  درمانی استفاده کنند  و این در  حالی است که به نوعی نیز  می توان با نصب کارت خوان  در مطب ها  در  اخذ ویزیت  از بیماران نیز شفاف سازی کرد.

 نبود کارت خوان در مطب ها به منزله فرار مالیاتی نیست

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه نبود کارت خوان در مطب ها به منزله فرار مالیاتی نیست یادآورشد: حرمت جامعه پزشکی حفظ شود نباید پزشکان را بدون سند متهم به فرار مالیاتی کرد./


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha