کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امروز صاف خواهد بود غبار محلی شکل می‌گیرد؛ که باعث آلودگی هوا می‌شود و اواخر وقت امروز افزایش ابر را خواهیم داشت.

هوای تهران امروز آلوده می‌شود/ دمای هوای فیروز کوه به منفی 16 درجه زیر صفر می رسد

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران امروز صاف خواهد بود غبار محلی شکل می‌گیرد؛ که باعث آلودگی هوا می‌شود و اواخر وقت امروز افزایش ابر را خواهیم داشت.
                                                     
                                             
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امیر حسین نقشینه درباره وضعیت آب و هوایی چند روز آینده کشور و تهران گفت: برای پنچ شنبه اواخر وقت سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و باعث می‌شود در شمال غرب و غرب با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران رو به رو شویم. روز جمعه با تقویت این سامانه بارشی علاوه بر شمال غرب و غرب در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، غرب سواحل خزر و بخش‌هایی از جنوب شرق و مرکز را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب بارش باران بر روی مناطق سردسیر و در ارتفاعات بارش برف خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: شدت بارش‌ها برای جمعه در جنوب آذربایجان‌های غربی و شرقی و شمال استان زنجان و نیمه غربی کردستان و کرمانشاه و برخی نقاط از استان‌های شمال شرق خوزستان استان کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش باران ایجاد می‌شود و در ارتفاعات با بارش برف رو به رو خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: جمعه غرب خلیج فارس مواج خواهد بود. شنبه سامانه در بیشتر مناطق فعال و به تدریج از فعالیت آن در روز جمعه در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود.

وی در ادامه درباره هوای تهران گفت: هوای تهران امروز صاف خواهد بود غبار محلی شکل می‌گیرد؛ که باعث آلودگی هوا می‌شود و اواخر وقت امروز افزایش ابر را خواهیم داشت. روز جمعه هوای تهران ابری خواهد بود و وزش باد و در بعضی ساعات با باران رو به رو خواهیم بود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی آبعلی و فیروزکوه و لواسان گفت: در شمالی استان آبعلی، فیروز کوه و لواسان و تجریش بارش‌ها به صورت برف و باران خواهد بود.

بیشنه‌ی دما در مهرآباد ۱۳ درجه و در شمیرانات ۱۱ درجه و کمینه دمای در شمیران ۱ درجه زیر صفر و مهرآباد ۳ درجه خواهد بود و همچنین دمای هوای فیروز کوه ۱۶ درجه زیر صفر و آبعلی نیز ۹ درجه زیر صفر خواهد بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha