پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 264783

این روزها در مقطع حساسی از نحوه رفتار با گوشت قرمز قرار گرفته‌ایم. بعضی‌ها توی صف‌های مارپیچی گوشت هی جلوی‌شان را نگاه می‌کنند و با خودشان می‌گویند همین پیچ حساس را هم رد کنیم می‌رسیم ابتدای صف اما در عمل صف همچنان ادامه دارد. اما این شرایط برای مسئولان و بعضی رسانه‌ها بیشتر از بقیه حساس است طوری که آن‌ها 24 ساعته دارند ما را رصد می‌کنند یک موقع به گوشت قرمز فکر هم نکنیم. شاید فکر کردن بهش هم موجب ابتلا به سرطان فکر شود.

طنز/حالا فهمیدید گوشت قرمز چقدر مضر است؟

سلامت نیوز:این روزها در مقطع حساسی از نحوه رفتار با گوشت قرمز قرار گرفته‌ایم. بعضی‌ها توی صف‌های مارپیچی گوشت هی جلوی‌شان را نگاه می‌کنند و با خودشان می‌گویند همین پیچ حساس را هم رد کنیم می‌رسیم ابتدای صف اما در عمل صف همچنان ادامه دارد. اما این شرایط برای مسئولان و بعضی رسانه‌ها بیشتر از بقیه حساس است طوری که آن‌ها 24 ساعته دارند ما را رصد می‌کنند یک موقع به گوشت قرمز فکر هم نکنیم. شاید فکر کردن بهش هم موجب ابتلا به سرطان فکر شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون ،حالا گوگل که معلوم‌الحال است و شما 365 روز سال در آن درباره علت‌های پریدن پلک و فرورفتن ناخن توی گوشتِ دست هم جست‌وجو کنی، یک ربطی به سرطان می‌دهد. اما واقعا اینکه یکسری از مسئولان و رسانه‌ها مدرس متدهای نوین گیاه‌خواری شده‌اند، موضوع جالبی است که البته مدیون هستید فکر کنید ربطی به قیمت گوشت قرمز دارد.

مثلا همین روزها ممکن است وزیر جوان همین طور که دارد از رسیدن امکانات مخابراتی به روستاهای دورافتاده توییت می‌کند یک گوسفند هم گوشه تصویرش باشد و بنویسد: «همان طور که می‌بینید گوسفندان صبح تا شب اطراف دکل‌های مخابراتی می‌پلکند و طبیعی است که گوشت‌شان هم سرطان خالص باشد. باز هم خود دانید که می‌‌خواهید گوشت مصرف کنید یا خیر».

بعد شما گزارش وضع هواشناسی تلویزیون را هم نگاه کنی، یک همچین چیزی خواهد بود: «آسمان استان‌های مرکزی و جنوبی کشور آفتابی خواهد بود. هموطنان عزیز از رفتن زیاد زیر آفتاب خودداری کنند چون برای پوست مضر و سرطان‌زاست همان‌گونه که گوشت قرمز برای بدن سرطان‌زاست».

شب می‌نشینید فوتبال تماشا کنید تا از این شرایط سخت معیشتی دور شوید و این قدر به نداشته‌های‌تان فکر نکنید که یک لحظه یکی از بازیکنان تکل دوپا می‌رود زیر پای رونالدو و او نقش بر زمین می‌شود. در این لحظه آقای سیانکی می‌گوید: «دیدید رونالدو چه راحت زمین خورد؟ بله متاسفانه او گوشت‌خوری اضافی می‌کند و اگر گوشت نخورد مثل مسی‌جان می‌تواند چُست و چابک باشد.

حالا فهمیدید گوشت قرمز چه قدر مضر است؟ البته من چیزی را نمی‌‌خواهم به شما تحمیل کنم نهایتا نتیجه‌گیری با خودتان».می‌زنی شبکه پویا کمی کودک درونت فعال شود ناگهان می‌بینی برنامه معرفی مشاهیر است به این شکل که: «بچه‌ها امروز تولد یک آقای خوبه که راحت سی چهل ساله داره واسه‌مون خبر می‌خونه. بچه‌های خوب راز ماندگاری آقای حیاطی این بوده که در زندگی گوشت قرمز نمی‌خوره، تو تعطیلات به هیچ جا قطر نمی‌کنه و خلاصه اینکه همه‌اش یا توی تلویزیونه یا پای تلویزیون. شما هم مثل حیاطی در هر شرایطی تاب‌آور باشین».

در پایان کاملا انتظار دارم که پس از انتشار این متن هم یکی از مسئولان در خلاقیتی منحصربفرد اعلام کند کلا نوشتن و خواندن مطلب درباره گوشت قرمز هم سرطان‌زاست. حتی انتظار دارم به زودی یک سری عزیزان هم به جرم تشویش اذهان عمومی، در صدد حذف لغت «گوشت قرمز» از گنجینه واژگان زبان فارسی بربیایند، باور کنید این روزها تقریبا هر چیزی ممکن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha