سلامت نیوز :  معاون درمان صندوق تأمین اجتماعی در مراسم افتتاح 8 طرح عمرانی در بیمارستان فیاض بخش گفت: نظام پرداخت percase در مراكز درمانی تأمین اجتماعی بارنگری می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل درمان استان تهران بهروز براتی، رئیس هیئت مدیره و سرپرست معاونت درمان صندوق تأمین اجتماعی در مراسم افتتاح این پروژه‌‌ها در جمع كثیری از روسا، مدیران، پزشكان و كاركنان این بیمارستان با بیان اینكه امروز هرچه داریم به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: سیاست صندوق تأمین اجتماعی در حوزه درمان برنامه‌ریزی و عمران بیمارستان‌ها و مراكز درمانی در جهت رفع نیازهای اساسی و ضروری درمانی بیمه شدگان و رفاه حال هر چه بیشتر بیمه شدگان و بیماران در مراكز درمانی است.

وی افزود: یكی از مهمترین برنامه‌های معاونت درمان صندوق تأمین اجتماعی انجام كار علمی در تمام بیمارستان‌های تأمین اجتماعی است به نحوی كه همه پزشكان و پرستاران به اطلاعات روز دسترسی داشته باشند.

براتی با تأكید بر ضرورت اصلاح نظام مالی، بیان داشت: هم اكنون نظام پرداخت پركیس در معاونت درمان صندوق تأمین اجتماعی در حال بازنگری است.

سرپرست معاونت درمان صندوق تأمین اجتماعی با اشاره به اهمیت توجه به قانون و ضرورت رعایت استانداردهای درمان در بیمارستان‌ها و مراكز درمانی گفت: میزان پرداخت‌ها باید به گونه‌ای باشد كه هر فردی كه حضور بیشتر و عملكرد بیشتری دارد باید دستمزد بیشتری بگیرد و هزینه‌‌های غیر ضروری را به سمت هزینه‌های ضروری پیش ببریم.

وی ابراز امیدواری كرد: با اصلاح نظام پرداخت نیازهای درمانی اساسی، اعمال جراحی بزرگ و پیچیده بیشتری در جهت رفاه حال بیماران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی تحت پوشش قرار گیرد.

بازسازی و افتتاح اتاق‌های عمل جدید، احداث و بازسازی مسجد بیمارستان فیاض بخش، راه اندازی سیستم گزارش تصاویر (PACS ) و احداث پاركینگ با ظرفیت 600 ماشین افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسید.

در ادامه این مراسم محسن نبیونی، مدیر كل درمان استان تهران نیز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: بازسازی و افتتاح اتاق‌های عمل جدید، احداث مسجد بیمارستان، راه اندازی سیستم گزارش تصاویر (PACS)، احداث پاركینگ با ظرفیت 600 ماشین، از جمله این پروژه ها است.

نبیونی با بیان اینكه بازسازی و افتتاح اتاقهای عمل جدید مطابق با آخرین استانداردهای بیمارستانی انجام شده است، اظهار داشت: در سال جدید مزین به نام جهاد اقتصادی در اداره كل درمان استان تهران نیز با یك روحیه جهادی توانستیم این پروژه‌های عمرانی در زمینه بازسازی و احداث پروژه های جدید بیمارستانی را كه شاید حداقل به 6 ماه زمان جهت بازسازی و افتتاح نیاز داشت ظرف كمتر از یك ماه به مرحله بهره برداری برسانیم و با همت و تلاش مسئولان و همكاران شاغل در این بیمارستان در این بخش فعالیت‌های چشمگیری را داشتهایم.

مدیر كل درمان استان تهران ادامه داد: بیمارستان شهید فیاض بخش بزرگ‌ترین مركز درمانی ملكی تأمین اجتماعی در سطح استان تهران پس از بیمارستان میلاد است كه با همت مسئولان امید می‌رود، فاز نخست طرح جامع بیمارستان در آینده نزدیك به بهره‌برداری برسد.

نبیونی با بیان اینكه بیمارستان فیاض بخش در محور پرتردد استان تهران همه روزه پذیرای شمار زیادی از بیماران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی است، افزود: انبوه و ازدحام شمار زیادی از بیماران در اورژانس این بیمارستان سبب شده است كه با توجه به حجم بالای راندمان كاری در این بخش اورژانس این بیمارستان تبدیل به یكی از سه اورژانس فعال كشور پس از بیمارستان‌های سینا و شهدای تجریش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha