سلامت نیوز : مدیر عامل سازمان تداركات پزشكی هلال احمر از تولید انبوه بسته‌های غذایی 24 و 72 روزه برای زمان حوادث برای نخستین‌بار در كشور خبر داد.

فردین بلوچی در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: سازمان تداركات پزشكی هلال احمر براساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت در جهت امداد رسانی به حادثه دیدگان بسته‌های غذایی 24 و 72 روزه را برای نخستین‌بار در كشور طراحی كرده است كه تا یك ماه دیگر این بسته‌هایی غذایی برای دپُو در انبارهای امدادی به تولید انبوه می‌رساند.

وی افزود: این بسته‌هایی غذایی 24 و 72 روزه به صورت كاملاً ضد آب و ضد ضربه عمل می‌كنند و غذا برای هر فرد به مدت 24 ساعت و بسته‌های بزرگتر به مدت 72 ساعت در این بسته‌ها تعبیه می‌شود.

بلوچی تصریح كرد: هر بسته غذایی به فراخور منطقه جغرافیایی حادثه از جمله مناطق سردسیری، زلزله و در نهایت سیلاب طراحی و تولید می‌شود.

مدیر عامل سازمان تداركات پزشكی هلال احمر اظهار داشت: محتوی این بسته‌های 24 و 72 روزه شامل مواد غذایی، پتو امدادی و چراغ قوه را در بر می‌گیرد.

بلوچی خاطرنشان كرد: سازمان تداركات پزشكی هلال احمر تا یك ماه دیگر 500 تا 600 هزار بسته‌ غذایی 24 و 72 روزه را برای حوادث كشور به تولید انبوه می‌رساند.

به گزارش فارس، جمعیت هلال احمر ایران چندی قبل نیز تعداد معدودی از این بسته‌های غذایی را برای حادثه دیدگان سونامی ژاپن به این كشور ارسال كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha