شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 264901

برای رسیدن به وزن ایده آل، تنها نباید به محتویات بشقاب غذا نگاه کنید. نوشیدنی های پرطرفدار زیادی بخاطر وجود کربوهیدرات فراوان، شما را از هدفتان دور می کنند.

بهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن

سلامت نیوز:برای رسیدن به وزن ایده آل، تنها نباید به محتویات بشقاب غذا نگاه کنید. نوشیدنی های پرطرفدار زیادی بخاطر وجود کربوهیدرات فراوان، شما را از هدفتان دور می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آوای سلامت ،اما در مقابل، 5 نوشیدنی مطلوب و خوش طعم در دسترس هستند که به کاهش وزن شما کمک شایانی می کنند.

آب: اما اگر می خواهید نوشیدنی شما علاوه بر سلامتی منجر به افزایش وزنتان نشود، آب گزینه ای عالی است. می توانید برای تنوع بخشیدن به طعم آب، چند قطره از یک لیمو را در آن بچکانید. حتی ترکیب مقداری آب گوجه فرنگی با آب نیز می تواند نوشیدنی سالم و خوش طعم باشد.

آب سبزیجات: فیبر موجود در سبزیجات، یکی از بهترین گزینه ها در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، به حساب می آید. آب سبزیجات، می تواند علاوه بر تامین فیبر بدن می توانند بخاطر داشتن طعم های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

چای شیرین نشده: قدرت چای سبز در افزایش میزان سوخت و ساز بدن و کمک به کم کردن وزن، ثابت شده است. می توانید آن را به صورت سرد یا گرم، به همراه مقداری عسل و یا شیرین کننده دیگری که قند کمی دارد، بنوشید. البته چای قرمز هم همانند چای سبز، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می تواند علاوه بر کمک به کاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاکسازی کند.

قهوه: نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می تواند منجر به افزایش کافئین و سرکوب احساس گرسنگی شود. همچنین اضافه کردن شیر و مقدار بسیار کمی شکر به قهوه، توصیه می شود.

شیر کم چرب: شیر، منبعی عالی از پروتئین ها، ویتامین دی و کلسیم است که می تواند به رشد و استحکام استخوان ها کمک شایانی نماید. البته شیر کم چرب و بدون خامه. اگر با مصرف شیر مشکل دارید، می توانید آن را به همراه مقدار کمی قهوه و یا کاکائو مصرف کنید. شیرکاکائو بهترین نوشیدنی انرژی زا است.



منبع:readersdigest


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha