عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت خودداری شهروندان از خرید مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی از دستفروشان مترو گفت: به ازای هر صندلی در شهرداری ۵ نیرو وجود دارد بنابراین شهرداری نیرو به اندازه کافی برای جلوگیری از عرضه مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق دارد.

شهرداری از فروش مواد غذایی و لوازم آرایشی بهداشتی در مترو جلوگیری کند

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت خودداری شهروندان از خرید مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی از دستفروشان مترو گفت: به ازای هر صندلی در شهرداری ۵ نیرو وجود دارد بنابراین شهرداری نیرو به اندازه کافی برای جلوگیری از عرضه مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخانه ملت، رسول خضری  بر ضرورت جلوگیری از فروش مواد غذایی در  واگن ها و ایستگاه های مترو تاکید کرد و گفت: مکان های عرضه مواد غذایی مشخص بوده و واگن ها و ایستگاه های مترو جای عرضه و ارائه مواد غذایی نیست و این اقدام بازی با جان مردم است.
دستفروشان مترو

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهرداری به راحتی می تواند از فروش و عرضه مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط دستفروشان جلوگیری کند، افزود: به ازای هر صندلی در شهرداری 5 نیرو وجود دارد بنابراین با این اوصاف شهرداری نیرو به اندازه کافی برای جلوگیری از عرضه مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مترو دارد.

ضرورت خودداری شهروندان از خرید مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی از دستفروشان مترو

وی بر ضرورت خودداری شهروندان از خرید مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی از دستفروشان مترو تاکید کرد و ادامه داد: بی شک لوازم آرایشی عرضه شده در مترو از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و تهدیدی برای سلامت مردم محسوب می شود.
ایران یک درصد جمعیت و 6 درصد ثروت دنیا را در اختیار دارد  اما متاسفانه سوء مدیریت باعث افزایش آسیب های اجتماعی مانند بیکاری و اعتیاد شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر لزوم ساماندهی دستفروشان مترو، تصریح کرد: ایران یک درصد جمعیت و 6 درصد ثروت دنیا را در اختیار دارد و در واقع 6 برابر ظرفیت جمعیت ثروت دارد اما متاسفانه سوء مدیریت باعث افزایش آسیب های اجتماعی مانند بیکاری و اعتیاد شده است.

آمار سه برابری بیکاران باسواد نسبت به بیکاران بی سواد

خضری افزود: متاسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی اقتصادی مناسب هر روز به تعداد بیکاران کشور افزوده می شود به گونه ای که تعداد بیکاران باسواد سه برابر بیکاران بی سواد است و در واقع اغلب دستفروشان لیسانس و فوق لیسانس دارند و به دلیل بیکاری به اجبار به سمت دستفروشی روی آورده اند.

42 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه 42 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند، گفت: متاسفانه 12 میلیون جوان ایرانی از سن اشتغال و ازدواج شان گذشته اند و این آماری بسیار تکان دهنده و مربوط به سال 96 است این در حالی است که آمار سال 97 هنوز ارائه نشده است.

بی برنامگی دولت در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان/ با ابرچالش بیکاری و گرانی مواجه هستیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بی برنامگی دولت در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در کشور با مشکلات معیشتی و اقتصادی ابرچالش بیکاری و گرانی مواجه هستیم./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سحر ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    0 0
    ظاهرا این نماینده محترم حتی یکبار هم با مترو مسافرت نکرده است. اغلب مردمی که از دستفروشان خرید میکنند با آنها همذات پنداری می کنند. راه حل قلع و قمع دست فروش نیست که اگر بود تا به حال بارها ماموران مترو این کار را انجام داده بودند. راه حل آموزش مسافران مترو و فراهم کردن زمینه های شغلی مناسب است. البته اگر اختلاسها و دزدی ها فرصتی باقی بگذارد.