نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه منابع مالی نور تنها کفاف مردم بومی را می دهد نه گردشگران که این امر مشهود است،گفت: شیوع بیماری‌های مختلف با ورود شرابه زباله به دریا به سرعت متوقف شود.

شیوع بیماری‌های مختلف با ورود شرابه زباله به دریا

سلامت نیوز:نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه منابع مالی نور تنها کفاف  مردم بومی را می دهد نه گردشگران که این امر مشهود است،گفت:  شیوع  بیماری‌های مختلف با ورود شرابه زباله به دریا به سرعت متوقف شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت ، علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار ی خانه ملت درباره وضعیت صنعت گردشگری در  نور و محمودآباد،گفت: موقعیت صنعت گردشگری نور از جنگل ودریا گرفته تا شاهراه  دسترسی به پایتخت از سوی دیگر موجب شده است که از بسیاری  از  توریستهای کشور، مکان توریستی فوق را برای اقامت انتخاب کنند.

منابع مالی نور و محمود آباد  تنها کفاف مردم عادی را می‌دهد

 نماینده نور ومحموداباد  در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه منابع مالی نور  تنها  کفاف مردم  بومی  را می دهد ونمی تواند به نوعی  امکانات گردشگری برای توریست ها را نیز به  نحو  مطلوب تامین کند تصریح کرد: منابع ملی و خدماتی در حوزه گردشکری نور ومحمودآباد برای  خدمات رسانی کارآمد  به گردشگران  نیازمند  افزایش 5 برابر منابع مالی در  این حوزه انتخابیه  است.

 ورود بیماری متنوع با ریزش  شرابه زباله به دریاها

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عدیده ای که  باید از شمال  کشور بویژه  در حوزه انتخابیه اینجانب رخت برببند، رفع معضل آلودگی زیست محیطی بر اثر زباله ها  است تصریح کرد:  متاسفانه  زمانی که شیرابه  زباله  وفاضلاب به دریا ریخته می‌شود  بطور  حتم  مشکلات زیست محیطى درکشورشیوع  پیدا می کند.

انتقال بیماری با  ورود شرابه زباله و فاضلاب  به دریا

اسماعیلی افزود: انتقال بیماری برای  ورود شرابه زباله ها به دریا  موجب شده است نه تنها سلامت  کشور بلکه اکوسیستم طبیعت  نیز  مورد تاثیرات منفی قرار  بگیرد و این در  حالی است که  باید فکر اساسی برای سامان دهی زباله ها در مناطقی شمالی کشور شود تا علاوه بر جلوگیری از شیوع بسیاری از بیمارهای متعدد در  کشور  بتوان  اوضاع صنعت گردشگری را نیز  ساماندهی کرد.

درامد زایی از  صنعت گردشگری شمال کشور نیازمند برنامه ریزی اصولی

 عضو هیئت  رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس  یادآورشد: درآمد زایی از  صنعت گردشگری شمال کشور نیازمند برنامه ریزی اصولی ومدرن است  بنابراین اگر بطور واقع بینانه  خواهان درامد زایی در صنعت گردشگری هستیم باید فکراساسی برا ی تولید بهینه اقتصادی  در این حیطه  بسیار مولد بکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha