رئیس پلیس تهران بزرگ، از متلاشی شدن شبکه سارقان سابقه دار و حرفه‌ای خانه‌ها که پس از شناسایی محل‌های سرقت در شمال و شمال غرب تهران به آنها دستبرد می‌زدند، خبر داد.

دزدان خانه‌های شمال شهر تهران به دام افتادند

سلامت نیوز: رئیس پلیس تهران بزرگ، از متلاشی شدن شبکه سارقان سابقه دار و حرفه‌ای خانه‌ها که پس از شناسایی محل‌های سرقت در شمال و شمال غرب تهران به آنها دستبرد می‌زدند، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اطلاعات ،سردار حسین رحیمی افزود: یکی از مالباختگان با حضور در کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در اظهاراتش به مأموران گفت: با توجه به تصاویر دوربین‌های مداربسته، سارقان شبانه وارد منزل من شده و با سرقت تمامی اموال داخل گاوصندوق شامل پول، ارز، طلا و جواهر به ارزش تقریبی۴۰۰ میلیون تومان خانه را ترک کردند.

مالباخته‌ای دیگر نیز در اظهاراتش به مأموران گفت: من به همراه اعضای خانواده در مسافرت بودم که با تماس همسایه‌ها متوجه شدم که خانه‌ام مورد سرقت قرار گرفته است؛ در مراجعت به خانه متوجه شدم که سارقان با تخریب در منزل اقدام به سرقت بیش از۱۰۰ میلیون تومان طلا و ارز از داخل خانه کرده‌اند.با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره‌گیری از تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته‌، ماموران موفق به شناسایی گروهی از مجرمان سابقه‌دار در ارتکاب جرائم مختلف شدند.

شش عضو این گروه دارای سابقه ارتکاب جنایت و قتل عمد هستند که پس از اخذ رضایت اولیای دم و سپری شدن محکومیت از زندان آزاد شده بودند. در بررسی سوابق یکی از اعضای شناسایی شده این گروه از سارقان، مأموران مطلع شدند این شخص ۶۵ بار به اتهام ارتکاب جرائم مختلف از سوی پلیس دستگیر و روانه زندان شده است.

با شناسایی تمامی اعضای این گروه از سارقان و مخفیگاه آنها در خانه‌ای ویلایی در منطقه صفادشت، مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس باهماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی اقدام به دستگیری ۱۳ مرد و ۲ زن عضو این گروه از سارقان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha