عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه گسترش بیماری های صعب العلاج و سرطانی در حوزه بهداشت ودرمان بسیار نگران کننده است،گفت: افزایش هزینه‌های درمانی بیماری صعب العلاج در روزگار عدم همکاری بیمه هاکام بیماران را تلخ کرده است.

تنها گذاشتن بیماران سرطانی در هزینه‌های سرسام آور با عدم حمایت بیمه‌ها

سلامت نیوز:عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه گسترش بیماری های صعب العلاج و سرطانی در حوزه بهداشت ودرمان بسیار نگران کننده است،گفت: افزایش هزینه‌های درمانی بیماری صعب العلاج  در روزگار عدم همکاری بیمه هاکام بیماران را تلخ کرده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخانه ملت، بشیر خالقی  درباره وضعیت خدمات رسانی  به بیماران سرطانی و صعب العلاج در کشور،گفت: بیماران سرطانی وصعب العلاج  با معضل اساسی برای  طی پروسه درمان روبرو هستند زیرازمانی که  بیمه‌ها بیماران سرطانی را در طول هزینه درمان تنها می‌گذارند، چگونه می بایست بیماران روند بیماری را با تدوام طی کنند.

بیماریهای صعب العلاج به نوعی تحلیل کننده بدن هستند

 نماینده مردم خلخال و کوثردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیماریهای صعب العلاج به نوعی تحلیل کننده بدن هستند تصریح کرد: اگر بیماران در  حوزه درمان تنها بمانند بطور حتم با کوتاهی در انجام  پروسه‌های درمانی با مشکلات عدیده ای روبرو می‌شوند.

 بیمه سلامت و ابسته به تامین  بودجه دولتی است

وی تصریح کرد:  بیماران نباید در راستای پروسه درمان مستحصل باشند و از همین رو این امر به هیچ وجه ممکن باعدالت سازگاری ندارد و این در حالی است که بیمه سلامت مستقیما و ابسته به بودجه دولت است.

 وی ادامه داد: بسیاری از بیماران به بنده به عنوان پزشک و نماینده مردم مراجعه میکنند که ناتوان در تهیه نسخه های دارویی هستند بنابراین این امرنمی تواندبه هیچ  وجه ممکن  منطقی باشد البته  با پیگیری های  انجام شده باید  تدابیری اتخاذ شده است  که بسیاری از  بیماران مشکلتشان مرتفع شود.

 هزینه های درمانی  ماننده چاه ویل  است

 خالقی افزود: پرداخت هزینه های درمانی و دارویی شیمی درمانی برای  بیماران سرطانی تبدیل  به معضل  اساسی برای بیماران شده است و از همین رو باید گفت، هزینه های درمان در کشور بسیار بالا است ودر اصطلاح عامیانه هزینه های درمانی مانند چاه ویل است که امکان  فراهم کردم رضایت  برای تمام بیماران با این اوصاف  وجودندارد.

گسترش بیماری های صعب العلاج نگران کننده  است

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه گسترش بیماری های صعب العلاج و سرطانی و ام  اس در حوزه بهداشت ودرمان  بسیارنگران کننده است یادآورشد: افزایش هزینه درمان بیماری صعب العلاج  در روزگار عدم همکاری بیمه ها کام بیماران را تلخ کرده است./

پایان پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha