صادق محصولی گفت: برای بیمه های اجتماعی مدل های مختلفی وجود دارد که زنان خانه دار می توانند از مدل 12درصد،14درصد،18درصد ویا 27درصد استفاده کرده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند
 

  صادق محصولی گفت: برای بیمه های اجتماعی مدل های مختلفی وجود دارد که زنان خانه دار می توانند از مدل 12درصد،14درصد،18درصد ویا 27درصد استفاده کرده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند

وزیر رفاه وتامین اجتماعی گفت: بیمه زنان خانه دار در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن به صورت یک قانون قابل اجراست و در غیر این صورت اجرای آن امکانپذیر نیست.

صادق محصولی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره این که سرانجام طرح بیمه زنان خانه دار چه خواهد بود؟ اظهار داشت: طرح بیمه زنان خانه دار این طور که مطرح می شود، هیچ گاه به صورت قانون نبوده است اما زمانی که با طرح و تصویب در مجلس به صورت قانون در آید و متناسب با قانون اعتبارات لازم به آن اختصاص یابد، قابل اجرا خواهد بود.

وزیر رفاه وتامین اجتماعی در ادامه تصریح کرد: البته در حال حاضر زنان خانه دار می توانند با توجه به ظرفیت قانونی فصلی از بیمه خویش فرما استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: برای بیمه های اجتماعی مدل های مختلفی وجود دارد که زنان خانه دار می توانند از مدل 12درصد،14درصد،18درصد ویا 27درصد استفاده کرده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند.

محصولی تصریح کرد: به نظر می رسد فرصت خوبی برای زنان خانه دار در بحث بیمه به وجود آمده است و متقاضیان می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

وزیر رفاه درخصوص اختصاص یارانه از محل بودجه عمومی به این نوع بیمه ها اظهار داشت: این امر مستلزم مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

 سال 90،جهش در بخش های مختلف تامین اجتماعی

محصولی در ادامه از تدوین برنامه های ویژه درسال جاری خبر داد وافزود: با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان "جهاد اقتصادی"، تلاش خواهد شد تا در تمام بخش ها به ویژه مباحث مربوط به تامین اجتماعی و شرکت های وابسته که در حوزه اقتصادی فعال هستند، جهش هایی خوبی شاهد باشیم.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، خدمات خوبی هم برای بازنشستگان وهم در بخش بیمه های درمانی با در نظر گرفتن میزان اعتبارات برای سال 90 و همچنین نحوه تصویب آن از سوی مجلس، عرضه خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha