یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 265889

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت و همچنین مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه را منصوب کرد.

2 انتصاب در وزارت بهداشت

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت و همچنین مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر سعید نمکی در حکمی دکتر محمد توکلی را به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به دکتر توکلی آمده است:« باتوجه به سوابق ارزنده جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید .


امید است با یاری پروردگار بزرگ و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید در  انجام امور محوله موید باشید.
در مورد انتظارات از جنابعالی و همکارانتان در راستای حراست از بیت‌المال، احترام به حقوق شهروندی مردم، تطبیق رفتار سازمانی با مبانی اسلام، انقلاب و قانون و همچنین رعایت حریم خصوصی پرسنل در کلیه نقاط کشور به تفصیل حضورا" سخن گفته‌ایم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.
توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

همچنین با حکم وزیر بهداشت، دکتر محمدحسین حیدری به عنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت منصوب شد.

در متن حکم نمکی خطاب به وی آمده است:« باتوجه به سوابق  ارزنده و صداقتی که در جنابعالی سراغ دارم، بدینوسیله بعنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب  می‌شوید تا با یاری خداوند و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله اقدام نمائید.

اهم فعالیت‌های مورد انتظار بشرح ذیل  است:

1- ایجاد ساختاری متناسب با ضرورت‌های نظارت و ارزیابی واحدهای تابعه ستادی و استانی که قبلا از طریق معاونت‌های ذیربط و معاون کل پیگیری می‌شد از اولویت‌های جنابعالی است که با هماهنگی ایشان هرچه زودتر باید به سرانجام برسد.

لازم است شیوه مناسب دریافت شکوائیه‌ها، گلایه‌ها و یا پیشنهادات مردم و پرسنل در اسرع وقت و رسیدگی عاجل به آنها در قالب ساختار فوق الذکر هرچه زودتر استقرار یابد؛ بنحوی که حداقل زمان پاسخگویی و اطلاع رسانی فراهم گردد.

2- بازرسی‌های برنامه‌ریزی شده و سرزده شبانه‌روزی از کلیه مراکز ارائه خدمت و ارسال نتیجه ارزیابی‌ها به اینجانب با تحلیل کارشناسانه از اهم مواردی است که ضروری است بنحو مقتضی پیگیری شود.

3- رعایت احترام و شئونات و عدم ورود به حریم شخصی افراد از پروتکل‌های الزامی است که دقیقا" باید رعایت شود.

4- رعایت اصل امانت‌داری و صداقت در انتقال یافته‌ها و گزارشات مبتنی بر واقعیت کامل از انتظارات دیگری است که امیدوارم مورد توجه ویژه قرار گیرد تا حقی از مردم و پرسنل ضایع نگردد.

توفیق جنابعالی را در افزایش رضایت مندی مردم که همانا رضایت پروردگار را بهمراه خواهد داشت از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha