معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: با توجه به پتانسیل های بسیار خوب حوزه پرستاری جمهوری اسلامی ایران، می توان در ارتقای حوزه پرستاری كشور عراق، همكاری كرده و مثمر ثمر عمل كنیم.

آمادگی وزارت بهداشت برای گسترش همکاری ها در حوزه پرستاری با کشور عراق

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: با توجه به پتانسیل های بسیار خوب حوزه پرستاری جمهوری اسلامی ایران، می توان در ارتقای حوزه پرستاری كشور عراق، همكاری كرده و مثمر ثمر عمل كنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، مریم حضرتی در سفر به کشور عراق و بازدید از مراکز درمانی شهر کربلا، ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران در گسترش همکاری ها در حوزه پرستاری با کشور عراق، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های بسیار خوبی که حوزه پرستاری جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف از جمله، آموزش پرستاری، پرستاری جامعه نگر، پرستاری در پژوهش و پرستاری در بالین دارد، می تواند در ارتقای حوزه پرستاری کشور عراق، همکاری کرده و مثمر ثمر عمل کند.

 گفتنی است، معاون پرستاری وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایرانی و هیات همراه در سومین روز از سفر خود به کشور عراق، از بیمارستان های امام زین العلابدین (ع ) و امام الحجه (ع) کربلا بازدید کرده و ضمن گفتگو با مسئولین بیمارستان ها و پرستاران، نحوه ارائه خدمات و مراقبت های پرستاری در این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

همچنین، حضرتی در ادامه این سفر، ضمن دیدار با سرکنسول ایران در کربلا، در خصوص افزایش همکاری ها، به بحث و  تبادل نظر پرداختند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha