دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

معاون دادستان کرمان گفت: دختر جوان ۲۸ ساله‌ای است پس از ۹ سال حبس با مساعدت خیران و مساعی دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان و جلب رضایت خانواده مقتول، آزاد شد.

رهایی دختر جوان از قصاص پس از ۹ سال

سلامت نیوز:  معاون دادستان کرمان گفت: دختر جوان ۲۸ ساله‌ای است پس از ۹ سال حبس با مساعدت خیران و مساعی دستگاه قضایی و مسئولان زندان مرکزی کرمان و جلب رضایت خانواده مقتول، آزاد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، معاون دادستان کرمان اظهار داشت: این دختر جوان ۹ سال قبل در سن ۱۸ سالگی در یکی از روستاهای استان کرمان مرتکب  قتل مرد ۳۵ساله‌ای شده وپس از رسیدگی قضایی به اتهام ارتکاب قتل عمد به قصاص نفس محکوم و تاکنون درزندان به سربرده است.

وی با اشاره به اینکه پدر و مادر این دختر جوان فوت کرده و از نعمت داشتن خواهر و برادر نیز محروم بوده است، افزود: وی به دلیل نداشتن خانواده طی این ۹ سال ملاقات کننده‌ای نیز نداشته است.

این مقام قضائی بیان داشت: با همکاری مددکاری زندان و تشکیل جلسات متعدد سازشی با خانواده مقتول و در نهایت با مساعدت خیران رضایت اولیای دم جلب شده و با توجه به شرایط خاص وی، که در حال حاضر ۲۸ساله است پس از آزادی تحویل یکی از بستگان شده و دستورات لازم جهت استفاده از خدمات حمایتی اداره بهزیستی نیزبرای وی صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha