دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: در راستای تحول نظام آموزشی، تغییرات جدی در روند نحوه طراحی سوالات آزمون های دبیرخانه شورای آموزش اعم از ارتقا، ورودی و بورد صورت خواهد گرفت.

تغییرات جدی در روند طراحی سوالات آزمون‌های آموزش دندانپزشکی و تخصصی

سلامت نیوز:دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: در راستای تحول نظام آموزشی، تغییرات جدی در روند نحوه طراحی سوالات آزمون های دبیرخانه شورای آموزش اعم از ارتقا، ورودی و بورد صورت خواهد گرفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، حسن رزمی در ارتباط با تغییر طراحی سوالات آزمون‌های آموزش دندانپزشکی و تخصصی اظهارداشت: بالا بردن میزان امنیت آزمون‌ها، ارتقای میزان مشارکت همکاران جوان و توانمند و با انگیزه در فرآیند اعتبارسنجی و ارزشیابی عملکرد آموزشی و زیر ساختی مراکز آموزشی علوم دندانپزشکی از تغییراتی به شمار می‌رود که مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: براساس مصوبه شورای مدیران معاونت آموزشی و تصویب نشست شورای آموزشی دندانپزشکی و تخصصی مقرر شد، جهت تهیه گنجینه سوال و حصول اهداف فوق دبیران و اعضا و همکاران این پروژه (تشکیل بانک سوال) براساس استعلام از دانشکده های واجد شرایط آموزش دوره های تخصصی و شاخص های تعریف شده، تعیین و دعوت شوند که بدین منظور در کارگاهی که در روز های ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه سال جاری برای آنها جهت آشنایی با فرآیند کار و توجیه وظایف و آشنایی با نرم افزار طراحی سوال تشکیل شد، شرکت کردند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: در این کارگاه با حضور کارشناسان حوزه فنی معاونت آموزشی جهت ارائه نرم افزار مربوطه و مدیر آزمون دبیرخانه و دبیر شورا به سوالات پاسخ داده شد و مقرر شد با اعضای کلان مناطق آمایشی جلسات مرتبط با این ماموریت را با همکاری دانشکده ها برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha