سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
سلامت نیوز : فرمانده سپاه ناحیه كوهرنگ از توزیع 220 بسته بهداشتی در بین ساكنان روستاهای محروم بخش بازفت شهرستان كوهرنگ خبر داد.

به گزارش فارس ، ایرج پسند در این مراسم با اعلام این مطلب اظهار داشت: این اقلام در بین 220 خانواده در 12 روستای محروم بخش بازفت كه فاقد مراكز بهداشت روستایی بود، انجام می‌شود.
وی افزود: با توجه به فاصله 270 كیلومتری این روستا با مركز شهرستان، توزیع این گونه اقلام به منظور حفظ سلامت روستائیان بسیار ضروری است.
پسند با بیان اینكه این طرح با همكاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه با مركز بهداشت این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای لبیك به ندای رهبری و خدمت به قشر محروم و زحمتكش ایران اسلامی و همچنین هماهنگی با برنامه‌های دولت خدمتگزار و به برخورداری عدالتمند محرومین از خدمات گوناگون برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه كوهرنگ خاطرنشان كرد: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید سطح آگاهی و اطلاعات دانش‌آموزان را در خصوص بهداشت، بهداشت فردی و سلامت محیط زندگی افزایش داد.
وی با تاكید بر توجه به سلامتی گفت: سلامتی بزرگ‌ترین نعمتی است كه خداوند در اختیار بشر قرار داده است.
پسند با بیان اینكه بدون داشتن سلامتی بهره بردن از سایر نعمت‌های خدادادی امكانپذیر نیست، تصریح كرد: سلامت انسان همانند سایر نعمت‌های خدا با تلاش و كوشش دراختیار افراد قرار می‌گیرد و تك تك انسان‌ها نسبت به سلامتی یكدیگر مسئول هستند.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بیان كرد: پیشرفت‌های كشورمان موجب شادی دوستان اسلام و انقلاب اسلامی و ناراحتی و عصبانیت دشمنان شده است.
پسند اضافه كرد: رفع محرومیت از مناطق روستایی، احیای دوباره اقتصاد و نیل به خودكفایی از مهم‌ترین سیاست‌های اساسی جمهوری اسلامی ایران بوده كه جز با حركت توده‌های مردم و مشاركت همه‌جانبه اقشار مختلف میسر نمی‌شود.
وی در ادامه هدف از اجرای طرح بسیج سازندگی را تقویت روحیه بسیجی و استفاده از توان بسیجیان در پروژه‌های عمرانی و كمك به توسعه شهرستان عنوان كرد و ادامه داد: این فعالیت‌ها سبب افزایش تجربه افراد نیز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha