پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه به 80 هزار روستای کشور آبرسانی سیار انجام می‌شود، گفت: باید از بخش خصوصی برای آبرسانی به روستاها استفاده کنیم.

سلامت نیوز:رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه به 80 هزار روستای کشور آبرسانی سیار انجام می‌شود، گفت: باید از بخش خصوصی برای آبرسانی به روستاها استفاده کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،اسماعیل نجار ادامه داد: بعد از 45 ماه گردش کار در کمیسیون‌های مختلف، قانون سازمان مدیریت بحران به تصویب رسید که نسبت به قانون‌های آزمایشی امتیاز بیشتری دارد و برخی تکالیفی که مغفول مانده بود در این قانون دیده شده است.

دولت در بحث اعتبارات مشکل دارد و نمی‌تواند نیاز تمام بخش‌ها را تامین کند اما تاکنون برای خراسان جنوبی هیچ کم گذاشته نشده است. نجار افزود: سالیانه بیش از 500 میلیارد تومان از محل ماده 10 و 12 برای جمعیت هلال احمر کشور اعتبار گذاشته می‌شود.

نجار تصریح کرد: 15 بیمارستان صحرایی در کشور خریداری شده که خرید هر چادر بیمارستانی نیاز به اعتبار 10 تا 15 میلیارد تومانی دارد و علاوه بر آن نیز این بیمارستان‌ها نیاز به تجهیزات و کادر درمانی دارد. به گزارش ایسنا، او خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی کشور ماموریتی که در زمان عادی دارند در زمان بحران نیز با توجه به نیاز دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha