چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 26642

اگر عاشق خوردن غذاهای آماده هستید از این پس مراقب باشید كه از نوشیدن قهوه بعد از خوردن این غذاها خودداری كنید چون قهوه و غذاهای آماده یك تركیب خطرناك است كه به خصوص وقتی با هم مصرف شوند، قند خون را به شدت افزایش می‌دهند.

سلامت نیوز : اگر عاشق خوردن غذاهای آماده هستید از این پس مراقب باشید كه از نوشیدن قهوه بعد از خوردن این غذاها خودداری كنید چون قهوه و غذاهای آماده یك تركیب خطرناك است كه به خصوص وقتی با هم مصرف شوند، قند خون را به شدت افزایش می‌دهند.

به گزارش  ایسنا، پزشكان هشدار دادند افرادی كه قند خون ندارند و از این نظر كاملا سالم هستند، پس از خوردن یك وعده غذایی پرچرب، قندشان به مقدار زیادی افزایش پیدا می‌كند اما اگر بلافاصله بعد از این وعده غذایی چرب قهوه كافئین دار نیز بنوشند، قند خون آنها تا دو برابر افزایش پیدا می‌كند و به اندازه افرادی می‌رسد كه در معرض خطر دیابت هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی مدگورو، دكتر ماری – سولیل بئودوین متخصص دانشگاه «گوالف» در كانادا یادآور شد: این نتایج به ما می‌گوید كه چربی‌های اشباع شده می‌توانند در توانایی بدن در پاكسازی قندها از خون تداخل ایجاد كنند و وقتی با كافئین موجود در قهوه همراه شوند، این تداخل تشدید می‌شود.

این متخصصان در آزمایشات خود دریافتند كه مقدار قند خون افراد تحت آزمایش، پس ازخوردن غذای چرب تا 32 درصد در مقایسه با قبل از خوردن آن افزایش پیدا می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha