دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 266497

اگرچه بسیاری از زنان ترجیح می دهند گیاهانی پیدا کنند که میلی جنسیشان را افزایش دهد ولی برخی افراد ترجیح می دهند که این میل فیزیکی را کم کنند.

گیاهانی که میل جنسی را کاهش می دهند

سلامت نیوز: اگرچه بسیاری از زنان ترجیح می دهند گیاهانی پیدا کنند که میلی جنسیشان را افزایش دهد ولی برخی افراد ترجیح می دهند که این میل فیزیکی را کم کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، شاید بخواهید بدانید عوارض جانبی مصرف چه گیاهانی می تواند میل جنسی زنان را کاهش دهد.

آیا گیاهان خاص می توانند میل جنسی زنان را کاهش دهند؟

 گیاهانی که میل جنسی را کاهش می دهند به نام آنافرودیسیک anaphrodisiacs شناخته می شوند. اغلب این داروهای گیاهی به دلایل دیگری تجویز می شوند ولی یکی از عوارض جانبی آن ها کاهش دهنده میل جنسی است. شناخت گیاهانی که میل جنسی را سرکوب می کنند می تواند در انتخاب گیاهان و مقابله با عوارض جانبی شان به شما کمک کند. گیاهان دارویی با وجودی که قرن هاست مورد استفاده قرار می گیرند ولی به عنوان یک درمان  دارویی در نظر گرفته نمی شوند. همیشه قبل از مصرف هر گیاهی به هر دلیلی که باشد بهتر است با یک پزشک مشورت نمایید.

کاهش دهنده میل جنسی زنان، کاریسا کارانداس ال

Carissa Carandas L که به نام توت بنگالی Bengal currant هم شناخته می شود، یک گیاه مشتق شده از خانواده اپوسیناسه apocynaceae از گیاهان دارویی هندی است. این گیاه معمولا برای رفع نارسایی کبد، اسهال، بی اشتهایی و درد گوش مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به عنوان یک داروی ضد ا فسردگی هم تجویز می شود.

کاهش دهنده میل جنسی زنان، درخت پاکدامن یا پنج انگشت

درخت چسته یا پاکدامن Chaste tree که به نام پنج انگشت و با نام علمی Vitex agnus-castus شناخته می شود، در دانشنامه ها و دایرت المعارف های گیاهی، یکی از رایج ترین داروهای گیاهی آنافرودیسیک است. درخت این گیاه در مناطق جنگلی و خشک اروپا و آسیای غربی یافت می شود و به عنوان درمانی گیاهی برای متعادل سازی هورمون های مردان و زنان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهش دهنده میل جنسی زنان، نیلوفر آبی یا نیمفه اودوراتا

به طور معمول به نام نیلوفر آبی water lily شناخته می شود. نیمفه اودوراتا Nymphea odorata به دلیل خواص دارویی زیادی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. از این گیاه به عنوان قابض، ضد عفونی کننده و درمان روده تحریک پذیر استفاده می شود. همچنین به عنوان داروی آرام بخش و ضد افسردگی تجویز می شود. اگر تصمیم به استفاده از عصاره نیلوفر آبی دارید حتما قبل از مصرف با پزشکتان مشورت نمایید.

کاهش دهنده میل جنسی زنان، ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان roots of the licorice با نام علمی Glycyrrhiza glabra یکی دیگر از گیاهان کاهش دهنده میل جنسی است. به گزارش دانشگاه سن دیگو کالیفرنیا University of California San Diego، ریشه شیرین بیان حاوی اجزایی است که می توانند تولید تستوسترون را مهار کنند و باعث کاهش میل جنسی در مردان و زنان شوند. بر اساس مطالعات انجام شده استفاده از حدود 25 گرم ریشه شیرین بیان تاثیر کاهش دهنده میل جنسی بسیار مشخصی دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha