چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۵
سرپرست سازمان بهزیستی كشور از افزایش كمپ‌های اعتیاد استاندارد برای درمان معتادان در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس ، احمد اسفندیاری در نشست خبری خود در پایان نخستین همایش ملی دوسالانه آسیب‌های اجتماعی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد مصرف شیشه،قرص‌های روانگردان و مواد مخدر نوپدید در كشور افزایش داشته است و به راحتی به دست افراد می‌رسد كه باید در این زمینه آسیب‌شناسی شود و اقداماتی را انجام داد.

وی با بیان اینكه یكی از اولویت‌های جدی سازمان بهزیستی و ستاد مواد مخدر، كنترل معتادان به مواد مخدر است، تصریح كرد: در سال 89 بهزیستی با ستاد مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های خوبی را در حوزه كاهش و درمان معتادان به مواد مخدر انجام داد.

اسفندیاری توسعه كمپ‌های ترك اعتیاد استاندارد در سال جاری را یكی از برنامه‌های بهزیستی در حوزه كاهش آسیب‌های اجتماعی مطرح كرد و گفت: علاوه بر این بحث حرفه‌آموزی و ایجاد شغل برای معتادانی كه درمان شده‌اند از اولویت كاری بهزیستی است.

وی در خصوص آسیب‌های اجتماعی دیگر از جمله كودك‌آزاری و كودكان خیابانی، اظهار داشت: سازمان بهزیستی در این خصوص نیز برنامه‌هایی را در دست تدوین و اقدام دارد.

اسفندیاری افزود: خوشبختانه در لایحه بودجه 90 درباره بودجه سازمان بهزیستی شاهد رشد 24.5 درصد نسبت به سال 89 هستیم كه امیدواریم بتوانیم در حوزه‌های مختلف اجتماعی اقدامات خوبی را برای جامعه هدف خود انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha