جمعه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

دختر هشت ساله ای که توسط ناپدری به طرز فجیعی شکنجه شده علاوه بر اینکه به لحاظ جسمانی وضعیت چندان مناسبی ندارد به شدت از نظر روحی آسیب دیده است.

آخرین وضعیت هانیه 8 ساله بعد از شکنجه
سلامت‌‌نیوز: دختر هشت ساله ای که توسط ناپدری به طرز فجیعی شکنجه شده علاوه بر اینکه به لحاظ جسمانی وضعیت چندان مناسبی ندارد به شدت از نظر روحی آسیب دیده است.

دکتر کامران آقاجانی، متخصص پزشکی قانونی در گفتگو با مهر آخرین وضعیت جسمانی و روحی هانیه، دختر 8 ساله ای که توسط ناپدری با شدیدترین وضعیت شکنجه شده است تشریح کرد.

وی با بیان اینکه دو ساعد شکسته این دختر باید حتما جراحی شود، افزود: شرایط جسمی او هنوز برای انجام عمل آماده نیست و احتمالا در روزهای آینده این عمل انجام خواهد شد.

آقاجانی با اشاره به حضور مددکار بهزیستی در کنار هانیه و همچنین مراقبت کامل درمانی از این دختر آسیب دیده ، گفت: وضعیت جسمانی او تحت مراقبتهای کامل پزشکی قرار دارد اما به لحاظ روحی به شدت آسیب دیده است.

این متخصص پزشکی قانونی که روز پنچشنبه بالای سر هانیه بوده است، افزود: شکستگی ساعدهای این دختر باید حتما جراحی شود چون ضربه ها به قدری شدید بوده که استخوانهای ساعد جابجا شده است.

آقاجانی همچنین به آثار سوختگی که در نقاط مختلف بدن هانیه وجود دارد و ناشی از آتش سیگار، آب جوش و جسم فلزی است، اشاره کرد و گفت: عفونت استخوان پای او نیز نگران کننده است و شاید نیاز به عمل جراحی داشته باشد.

این متخصص پزشکی قانونی که با تاکید بر اینکه هانیه می بایست حداقل یک یا دو هفته دیگر بستری و تحت درمان قرار داشته باشد، افزود: من امیدوارم با این بلایی که سر هانیه آورده شده است، دستگاه قضائی به شدت ناپدری او را مجازات کند و احتمالا حضانت هانیه از مادرش را بگیرد. چون این زن هم به لحاظ جسمانی شرایط مناسبی برای نگهداری از این دختر بچه را ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha