سلامت نیوز: عضو هیئت مدیریه انجمن متخصصان جراحی پلاستیك ایران گفت: عمل جراحی زیبایی بینی 20 میلیون تومانی خارج از عرف و دور از ذهن است و این مردم هستند كه قیمت‌ را تعیین می‌كنند.

عبدالجلیل كلانتر هرمزی در گفت‌وگو با  فارس با بیان اینكه جراحی زیبایی بینی تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست، اظهار داشت: در برخی موارد شكستگی بینی یا ناهنجاری‌های مادرزادی بینی موجب انجام این عمل می‌شود اما در بیشتر موارد عمل جراحی زیبایی بینی در كشور درمانی محسوب نمی‌شود.

وی افزود: هر متخصصی كه دوره جراحی زیبایی بینی را دیده باشد به فراخور مهارت و دانشی كه دارد قرار با بیمار خود می‌گذارد تا مبلغی را با هم تعیین كنند البته این مبلغ نباید غیر عرف و غیر معمول باشد.

كلانتر هرمزی تصریح كرد: تجربه كاری، سوابق فردی متخصص و اقبال و رویكردی كه بیماران دارند 3 عامل مهم تعیین قیمت محسوب می‌شود اما باید در نظر داشت كه قیمت متعارف را جامعه تعیین می‌كند.

وی گفت: به عنوان مثال عمل جراحی زیبایی بینی در كویت 2 میلیون تومان، در امارات 8 میلیون تومان، در آمریكا 5 تا 15 هزار دلار و در فرانسه چیزی حدود 5 تا 15 میلیون تومان است.

كلانتر هرمزی خاطر نشان كرد: اینكه در برخی موارد قیمت عمل جراحی زیبایی بینی به 20 میلیون تومان برسد خارج از عرف و دور از ذهن است. عمل جراحی زیبایی بینی در بهترین شرایط و به دست بهترین متخصص فاصله‌ای حدود 10درصدی با متخصص با مهارت متوسط دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha