رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بیشترین تلفات در سفرهای نوروزی به دلیل عدم توجه به جلو و البته حرکت با سرعت بالا رخ داده است.

بیشترین تلفات نوروزی به دلیل سرعت بالا و عدم توجه به جلو است

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بیشترین تلفات در سفرهای نوروزی به دلیل عدم توجه به جلو و البته حرکت با سرعت بالا رخ داده است.

نادر رحمانی در گفتگو با خبرگزاری آنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان هرمزگان و برخی محورهای استان فارس هستیم لذا توصیه ما به رانندگان این است که حتماً برای تردد از محورهای لغزنده با سرعت مطمئنه حرکت کنند چراکه ما در سه روز گذشته به دلیل سرعت بالای وسایل نقلیه و لغزنده بودن محورها تلفات بسیاری را داشته‌ایم. همچنین بارش برف را در برخی از محورهای استان مازندران و البرز شاهد هستیم.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: هم اکنون ترافیک در جنوب به شمال کرج- چالوس حدفاصل بیلقان تا سد امیرکبیر و محدوده امامزاده هاشم در جاده هراز سنگین گزارش شده است؛ همچنین بار ترافیکی در اتوبان تهران- قم و قم- سلفچگان پرحجم است؛ از طرفی ترافیک در محور تهران- آمل محدوده‌های مشاء و آب اسک نیمه سنگین است.


وی با بیان اینکه اکثر محورهای مواصلاتی به استان خراسان رضوی دارای ترافیک است، افزود: بار ترافیکی در محور تربت حیدریه- مشهد، سبزوار- مشهد و نیشابور- مشهد پرحجم است.


رحمانی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تعداد تلفات جاده‌ای تا به امروز در نوروز ۹۸ گفت: در این مدت بیشترین تلفات به دلیل عدم توجه به جلو و البته حرکت با سرعت بالا رخ داده که لغزنده بودن محورها نیز در بروز تصادف تاثیرگذار بوده است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پاسخ به سؤال دیگری درباره وضعیت محورهای مواصلاتی به مناطق سیل زده گلستان و مازندران اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در این مناطق، هم اکنون برخی از محورهای فرعی استان گلستان مسدود است و تلاش نیروهای امدادی برای فروکش کردن آب ادامه دارد و ماموران راهور نیز در منطقه حاضر هستند؛ بیشتر معابر شهری استان گلستان به دلیل حجم بالای آب مسدود است.


وی گفت: محور آق‌قلا به گلستان به طور کامل مسدود است و تلاش برای بازگشایی تمامی محورهای این استان ادامه دارد؛ از طرفی محور شاهرود- آزادشهر، بابلسر- کیاکلا و ساری- فرح آباد نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha