سلامت نیوز :  دوره فوق تخصصی دو روزه شیوه های نوین و تازه های جراحی زیبایی بینی از صبح دیروز در سالن تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره) تهران به همت دانشگاه علوم پزشکی و انجمن تحقیقات راینولوژی ایران آغاز به کار کرده تا عصر امروز ادامه می یابد.

این گزارش حاکی است؛ معرفی جدیدترین شیوه های جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد آن در قالب بیش از 30 سخنرانی و نمایش ویدیویی توسط محسن نراقی (متخصص گوش، حلق،‌بینی) و رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی همچنین دکتر آپایدین از اروپا، تاسکین یوچیل (رئیس دپارتمان اتولارنگولوژی دانشگاه آنکارا) و جمعی از اساتید صاحبنظر ایرانی عرصه رینوپلاستیک ارائه می شود.

براساس این گزارش؛ تحلیل و بررسی عوارض جراحی زیبایی بینی، تاثیر به کارگیری شیوه های نوین جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد و ایجاد تعادل در آن از مهمترین محورهای مورد بحث در این دوره تخصصی است.

شایان ذکر است؛ در این دوره فوق تخصصی نمونه ای زنده از جراحی زیبایی بینی با شیوه های نوین جراحی و حفظ عملکرد بینی توسط تیم پزشکی جراحان زیبایی در بیمارستان فوق تخصصی بهمن انجام می شود. همچنین برپایی نمایشگاهی از تجهیزات پزشکی جراحی های زیبایی بینی در محوطه سالن تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره) از مهمترین برنامه های جنبی این دوره است./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha