سلامت نیوز :  رئیس سازمان پزشكی قانونی كشور با انتقاد از روند كنونی عدم عضویت سازمان پزشكی قانونی در ستاد مدیریت بحران كشور گفت: سازمان پزشكی قانونی كشور به دلیل برعهده داشتن حجم بسیار مسئولیت پاسخگویی به مردم در حوادث باید به عضویت ستاد مدیریت بحران كشور درآید.

احمد شجاعی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: سازمان پزشكی قانونی كشور با وجود نامه نگاری متعدد هنوز به عضویت ستاد مدیریت بحران كشور در نیامده است در حالی كه همیشه در انتهای تمام حوادث كشور تمام مشكلات این بحران‌ها بر عهده سازمان پزشكی قانونی كشور است.

وی در پاسخ به این پرسش كه چرا سازمان پزشكی قانونی كشور هنوز نتوانسته است به عضویت ستاد مدیریت بحران كشور درآید، تصریح كرد: با وجود نامه نگاری و درخواست مكرر در این زمینه، سازمان پزشكی قانونی كشور هنوز پیگیر عضویت در ستاد مدیریت بحران كشور است ولی عضویت رسمی در این ستاد هنوز عملی نشده و كار از دست سازمان خارج است.

شجاعی خاطرنشان كرد: وقتی حادثه‌ای در كشور رخ می‌دهد از جمله اینكه هواپیمایی سقوط می‌كند همه مشكلات این حادثه و پاسخگویی به مردم و در نهایت چون و چراهای حادثه را از سازمان پزشكی قانونی كشور درخواست می‌كنند و نهادها و سازمان‌های مرتبط در این زمینه خود را كنار می‌كشند و در نهایت تمام مشكلات بر سازمان پزشكی قانونی تحمیل می‌شود. این در حالی است كه با وجود چنین مسائلی هنوز سازمان پزشكی قانونی عضو ستاد مدیریت بحران كشور نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha