سلامت نیوز :  معاون آموزشی و پژوهشی مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه 12 سرفصل جدید سلامت برای ارائه این آموزش‌ها از طریق پزشكان كاروان‌ها به حجاج در حج تمتع 90 خبر داد.

ولید دنده‌بر در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و سازمان حج و زیارت 12 سرفصل آموزشی سلامت برای ارتقا آگاهی حجاج در حج تمتع 90 ارائه می‌شود.
وی افزود: 600 پزشك مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر طی 17 جلسه (12 جلسه در ایران) و (5 جلسه در عربستان) این سرفصل‌های آموزشی سلامت را به حجاج در حج تمتع 90 ارائه می‌كنند.

دنده‌بر تصریح كرد: توصیه‌های قبل از عزیمت، سلامت بیماران در خطر، بهداشت فردی، سلامت بانوان، بهداشت تغذیه، سالمندان و بهداشت روان و نظام ارائه خدمات درمان در حج از سرفصل های مهم برای ارائه به حجاج در حج تمتع 90 به شمار می‌رود.

معاون آموزشی و پژوهشی مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خاطرنشان كرد: حجاج اعزامی به حج تمتع 90 باید برای آگاهی از سلامت خود و استفاده از توصیه‌های بهداشتی در این كلاس‌ها كه توسط پزشكان كاروان‌ها برگزار می‌شود شركت كنند و اعزام حجاج حج تمتع سال 90 كشورمان نیز از اواخر مهر یا اوایل آبان سال جاری برای تشرف زائران به خانه خدا آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha