یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 267583

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران: از هفته اول فروردین و در پی بارش‌های بهاری، تمامی پل‌های تهران در فراز رود دره‌ها و مسیل‌های تهران، پایش و بازبینی کامل شد

آمادگی برای موج دوم بارش‌های سیل آسا در تهران

سلامت نیوز:سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران: از هفته اول فروردین و در پی بارش‌های بهاری، تمامی پل‌های تهران در فراز رود دره‌ها و مسیل‌های تهران، پایش و بازبینی کامل شد
به گزارش صدا و سیما؛ صفا صبوری دیلمی افزود: بارش‌های هفته گذشته باعث بروز مشکلاتی در مسیر‌های بزرگراهی شده بود که با آمادگی کامل نیرو‌های تخصصی معاونت فنی و عمرانی، مشکلات رفع و اقدامات لازم صورت گرفت.
وی گفت: تقاطع رودخانه وردآورد و بزرگراه فتح موسوم به خرگوش دره یکی از نقاط آسیب خیز بارش شدید هفته گذشته تهران بود.
سرپرست معاونت عمرانی شهرداری افزود: کوله‌های پل در معرض آسیب بود که با حضور به موقع عوامل معاونت فنی و عمرانی و استفاده از تجهیزات تخصصی، این مشکل رفع و تا پایان بارش‌های شدید، هیچ مشکلی برای تقاطع غیرهمسطح رخ نداد.
وی گفت: در این راستا مسیر رودخانه کن از بزرگراه همت تا بزرگراه آزادگان بازبینی فنی و تمامی مشکلات پل‌های این محدوده رفع و به صورت کامل آماده مواجهه با جریان احتمالی سیلاب شد.
وی تاکید کرد: کارشناسان همه مسیل‌ها و روددره‌های تهران را بازبینی کامل کرده‌اند و آمادگی کامل برای موج دوم بارش‌های سیل آسای تهران وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha