سلامت نیوز : دومین همایش داروسازی بالینی ایران با عنوان تازه‌های دارو درمانی و با حضور بیش از دو هزار نفر از داروسازان و پزشكان سراسر كشور توسط انجمن متخصصین داروسازی بالینی ایران 28 تا 30 اردیبهشت ماه در مركز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

به گزارش  ایسنا، دكتر محمدرضا جوادی دبیر اجرایی همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش معرفی رشته داروسازی بالینی و خدمات آن، بررسی و ارتقاء جایگاه این رشته در نظام سلامت، ارتقاء دانش داروسازان و پزشكان در رابطه با موضوعات روز دارویی و برگزاری بازآموزی است.

وی افزود: از موضوعات مهم این همایش تازه‌های دارودرمانی با نگاه ویژه به تجویز و مصرف منطقی دارو و ارتقاء كیفیت خدمات دارویی است كه در ایام برگزاری همایش به آن پرداخته خواهد شد.

دكتر جوادی گفت: دومین همایش داروسازی بالینی ایران دارای 18 امتیاز بازآموزی برای داروسازان، پزشكان عمومی و متخصصین داخلی است.

دبیر اجرایی دومین همایش داروسازی بالینی ایران افزود: از برنامه‌های جانبی همایش، برگزاری نمایشگاهی جهت ارایه دستاوردهای شركت‌های داروسازی داخلی است. علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.clinicalpharmacy مراجعه و یا با شماره تلفن 88326454 تماس حاصل فرمایند.

دكتر جوادی گفت: هم‌زمان با همایش، 21 كارگاه و پانل با موضوعات مختلف دارودرمانی و خدمات دارویی برگزار می‌شود و حدود 100 مقاله تاكنون به انجمن ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha