مدیرعامل راه آهن از تشکیل قطار امداد برای انتقال موادغذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل‌زده در شهرها و روستاهای لرستان و خوزستان خبر داد.

قطار امداد برای انتقال آذوقه و ملزمات راهی مناطق سیل‌زده شد

سلامت نیوز: مدیرعامل راه آهن از تشکیل قطار امداد برای انتقال موادغذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل‌زده در شهرها و روستاهای لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از راه آهن ایران، «سعید رسولی» گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده با رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاون آب و فاضلاب تهران، مقرر شد که حدود 10 هزار قوطی کنسرو، 4 تا 5 هزار بطری آب، بیش از ٥٠٠ تخته پتو و سایر وسایل و نیز ١٠ تا ١٥ هزار بسته آب با تشکیل قطار امداد بارگیری شده و به محل های سیل‌زده مورد نظر اعزام و بین سیل‌زدگان توزیع شود.
وی با تاکید براینکه این ملزومات در اولین فرصت به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال می شود، افزود: این وسایل با هماهنگی مدیرعامل راه آهن و مدیر هلال احمر خوزستان بین هموطنان سیل‌زده توزیع خواهد شد.
رسولی یادآور شد که از زمان شروع سیل، راه آهن زاگرس و جنوب با اسکان شمار قابل توجهی از سیل‌زدگان در واگن‌های مسقف، مساجد و ساختمانهای اداری ایستگاههای راه آهن، نسبت به تامین مایحتاج ضروری و راه اندازی حمام و سرویس بهداشتی در خدمت هموطنان بوده است.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید و سیل اخیر، همه استان های کشور را درگیر کرد اما 6 استان ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اضطراری قرار گرفتند به طوریکه بسیاری جاده های میان شهری در این نواحی مسدود یا تخریب شدند و به تاسیسات زیربنایی این مناطق نیز آسیب جدی وارد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha