متخصصان تغذیه و علوم سلامت در تایوان تأكید كردند كه اگر شما هم جزو نیم‌ میلیون نفر از جمعیت جهان هستید كه برای بهره‌مندی از سلامت بهتر از مكمل‌های رژیمی استفاده می‌كنید بهتر است بدانید كه این مكمل‌ها نمی‌توانند سلامتی شما را تضمین كنند.

سلامت نیوز : متخصصان تغذیه و علوم سلامت در تایوان تأكید كردند كه اگر شما هم جزو نیم‌ میلیون نفر از جمعیت جهان هستید كه برای بهره‌مندی از سلامت بهتر از مكمل‌های رژیمی استفاده می‌كنید بهتر است بدانید كه این مكمل‌ها نمی‌توانند سلامتی شما را تضمین كنند.

به گزارش ایسنا، دكتر ون – بین چیو از دانشگاه ملی سون یات- سن در آزمایشات جدیدی تأثیر استفاده مرتب از مكمل‌های رژیمی را روی میزان سلامت انسان بررسی كرد.

دكتر چیو پس از این بازبینی‌ها متوجه شد هرچند مقدار مصرف این مكمل‌ها به ویژه در سال‌های اخیر افزایش یافته است، اما به نظر می‌رسد كه این امر هیچ تأثیری در بهبود سطح سلامت و بهداشت عمومی نداشته است.

به گزارش شبكه خبری ان‌بی‌سی، دكتر چیو با همكاری دستیاران خود از دانشگاه ملی كائوسیونگ و دانشگاه جنوبی تایوان به این نتایج دست ‌یافته و نتایج بررسی‌های خود را در مجله «علوم روانشناسی» منتشر كرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha