سلامت نیوز : رییس كل سازمان نظام پزشكی كشور با اشاره به انتشار روزانه 50 هزار آگهی در حوزه سلامت كشور، در نامه‌ای از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار ابلاغ قوانین و مقررات مربوط به این حوزه شد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان نظام پزشكی،سیدشهاب الدین صدر در نامه خود به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آورده است: چندی است كه تبلیغات حوزه پزشكی در پایگاه‌های مختلف رسانه‌ای شامل مجلات و روزنامه‌ها، صدا و سیما، پیك‌های تبلیغاتی، سایت‌های اینترنتی، شبكه‌های مختلف ماهواره‌ای، سینما، تولیدات ویدیویی، تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، بیلبوردها و سایر رسانه‌های دیداری و شنیداری فزونی یافته و در حال حاضر بالغ بر پنجاه هزار آگهی در روز می‌شود.
صدر در این نامه افزود: نظر به اینكه اینگونه تبلیغ ها، سلامت آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با توجه به تاكید نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر ساماندهی تبلیغات حوزه سلامت و جلسات متعدد كه در دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی آن وزارت خانه با حضور نمایندگان وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله سازمان نظام پزشكی برگزار شده و پیش نویس قوانین و مقررات تبلیغاتی كشور تهیه و تدوین شده است.
براساس این نامه، ضروری است برای ابلاغ این مقررات به تمام رسانه ها، جراید، كانون‌های آگهی و تبلیغات و سایر مراجع اطلاع رسانی، دستور عاجل صادر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha