جانشین كلانتری 171 شهید مصطفی خمینی، جزئیات رها كردن دو بیمار در كنار اتوبان خلیج‌فارس را تشریح كرد.

سلامت نیوز : جانشین كلانتری 171 شهید مصطفی خمینی، جزئیات رها كردن دو بیمار در كنار اتوبان خلیج‌فارس را تشریح كرد.

سروان هاشمی در گفت‌وگو باایسنا، درباره جزئیات این حادثه اظهار كرد: ماموران گشت كلانتری 171 شهید مصطفی خمینی، در اواخر فروردین ماه امسال ساعت 10 صبح، دو تن را با لباس‌های بیمارستانی در حالی كه از ناحیه پا، سر و صورت دچار سوختگی بوده و زخم‌های آنان عفونت كرده بود، در كنار اتوبان خلیج‌فارس رها شده یافتند.

وی با بیان اینكه ماموران پلیس با مشاهده این صحنه موضوع را به عوامل اورژانس اطلاع دادند، افزود: این افراد ادعا كردند كه بیماران یك بیمارستان دولتی در تهران هستند و به دلیل نداشتن هزینه بیمارستان، آنان را به وسیله آمبولانس به این محل آورده و در آنجا رها كرده‌اند.

هاشمی خاطر نشان كرد: در بررسی‌های بیشتر یك پاكت رادیولوژی كه ممهور به مهر یكی از بیمارستان دولتی بود را كشف كردند كه ماموران پلیس چندین بار با این بیمارستان تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادند. این در حالی بود كه مسئولان بیمارستان عنوان می‌كردند كه چنین موضوعی صحت ندارد و بیمارانی با این شرایط در بیمارستان‌شان نداشته‌اند.

جانشین كلانتری 171 شهید مصطفی خمینی به ایسنا گفت: این دو بیمار توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی در شهرری منتقل شدند و پرونده‌ای در این رابطه تشكیل و برای بررسی بیشتر به دادسرا فرستاده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha