دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 268006

خانم‌ها از کودکی حس مادرانه را تجربه کرده اند. آن‌ها عروسک هایشان را در آغوش می‌گرفتند، آن‌ها را می‌خواباندند و قربان صدقه شان می‌رفتند.

سلامت نیوز: خانم‌ها از کودکی حس مادرانه را تجربه کرده اند. آن‌ها عروسک هایشان را در آغوش می‌گرفتند، آن‌ها را می‌خواباندند و قربان صدقه شان می‌رفتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها، آیا می‌دانید که متولدین ماه‌های مختلف هر کدام با توجه به روحیه و شخصیتی که دارند، دوست دارند چند فرزند داشته باشند؟ خانم‌ها از کودکی حس مادرانه را تجربه کرده اند. آن‌ها عروسک هایشان را در آغوش می‌گرفتند، آن‌ها را می‌خواباندند و قربان صدقه شان می‌رفتند.آقایان نیز عاشق فرزندند و هر چه تعداد فرزندانشان بیشتر باشد، خوشحال ترند.

اما آیا می‌دانید که متولدین ماه‌های مختلف هر کدام با توجه به روحیه و شخصیتی که دارند، دوست دارند چند فرزند داشته باشند؟ در ادامه مطلب با ما باشید تا در مورد علاقمندی متولدین ماه‌های مختلف در مورد تعداد فرزندان، بیشتر بدانید.
فروردین
تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که متولدین فروردین فرزندان زیادی می‌خواهند. آن‌ها به حداقل ۳ تا ۴ فرزند فکر می‌کنند. اما چرا؟ خانم‌های فروردینی افرادی مهربان و عاشق مراقبت و حمایت از دیگران هستند. آن‌ها قدرتمند، مستقل و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مادر بودن برای خانم‌های فروردینی به معنای نادیده گرفتن خود نیست. بلکه آن‌ها می‌دانند که جدا از زندگی فرزندان شان باید به زندگی خود نیز رسیدگی کنند و همین انتظار هم از فرزندان شان دارند.

اردیبهشت

مادران اردیبهشتی دوست دارند که ۲ فرزند با اختلاف سن کم داشته باشند. آن‌ها افرادی صبور و دلسوزند که توانایی زندگی در ارتباط برقرار کردن با کودکان دارند. آن‌ها ۲ فرزند را ترجیح می‌دهند بدین دلیل که دوست ندارند گیج شوند و تمام کار‌ها را نیمه رها کنند. آن‌ها دوست دارند که کودکیاری خود را در کنار شغل حرفه‌ای و گشت و گذار و میهمانی هایشان داشته باشند.
مادران اردیبهشتی مادرانی جدی در تعلیم و تربیت فرزندان شان هستند طوری که اگر یک بار به کودکشان یاد دادند که هنگام رد شدن از خیابان هر دو سمت را باید نگاه کند، فرزند موظف به انجام این کار است.


خرداد
گفته می‌شود که خردادی‌ها افرادی دو شخصیته هستند، شاید هم به همین دلیل است که دوست دارند دوقلو داشته باشند. مادران متولد این ماه برای کودکان شان وقت زیادی می‌گذارند. فرزندان آن‌ها در خواندن و نوشتن جزو اولین‌ها خواهند بود که هیچ گاه در کنار این مادران احساس کسل بودن نخواهند داشت. خردادی‌ها افراد پیچیده‌ای هستند، به همین دلیل گاهی باید به حرف‌های آن‌ها گوش داد، اما در بسیاری از جا‌ها نیز به نفع کودکان شان سکوت می‌کنند.


تیر
در طالع تیری‌ها دو فرزند دیده می‌شود که تفاوت سنی زیادی نیز با یکدیگر دارند. این مادران تمام زندگی شان را وقف فرزندان شان می‌کنند طوری که تصور می‌کنند از همان ابتدا برای مادری ساخته شده اند. آن‌ها دوست دارند در خانه بمانند و به زندگی و خانواده خود سر و سامان دهند. به همین دلیل در خانه آن‌ها همیشه شادی، سلامتی و صمیمیت موج می‌زند.


مرداد
مردادی‌ها بین ۲ تا ۴ فرزند می‌خواهند. زیاد است؟ نگران نباشید. آن‌ها افرادی هستند که به خوبی می‌توانند مسئولیت‌های مختلف را در آن واحد به عهده گیرند و از پس تمام شان به خوبی بر آیند. می‌توان گفت که مادر بودن در ذات آنهاست. آن‌ها استقلال را دوست دارند و تمام مسئولیت‌های فرزندان شان را به تنهایی به عهده می‌گیرند که البته در این وطیفه نیز سربلند بیرون می‌آیند. فرزندان متولد تیر ماه در کلاس‌های مختلفی از ورزش گرفته تا زبان و هنر شرکت می‌کنند.


شهریور
شهریوری‌ها افرادی هستند که مدام در حال فکر کردند. آن‌ها آنقدر خیالبافی می‌کنند تا استرس بگیرند. مادر بودن نیز برای آن‌ها همین دردسر‌ها را دارد. به همین دلیل بهتر است که آن‌ها تنها یک فرزند داشته باشند در این صورت می‌توانند که از آن‌ها به خوبی مراقبت کنند. متولدین این ماه افرادی مستعد هستند و دوست دارند که هر روز بر دانش شان بیافزایند و این شرایط جز با داشتن فرزندانی کمتر امکان پذیر نیست.


مهر
متولدین مهر خواهان تعادل و عدالت در زندگی هستند به همین دلیل دوست دارند که تعداد فرزندان شان ۲، ۴ یا ۶ باشد. آن‌ها فکر می‌کنند که با فرزندان بیشتر می‌توانند مهر و محبت بیشتری را به خانه راه دهند. با وجود شلوغی‌های اطراف شان آن‌ها همچنان آرامش خود را حفظ می‌کنند. مهری‌ها نه تنها از فرزندان شان انرژی می‌گیرند بلکه دوست دارند این انرژی را به آن‌ها نیز منتقل کنند.

آبان
فرزند برای آبانی‌ها همه چیز است. اگر از آن‌ها بپرسید که چند فرزند می‌خواهند، در جواب می‌شنوید: «هر چه بیشتر بهتر». آن‌ها می‌توانند خودشان را با یک شهر کودک تصور کنند. اگر چه تعداد فرزندان آن‌ها زیاد است، اما آن‌ها عشق مادرانه خود را به طور مساوی بین همه شان تقسیم می‌کنند. به بیان دیگران، آن‌ها آنقدر حامی فرزندان شان هستند که هیچ کس جرات بی احترمی به آن‌ها را ندارد.


آذر
آذری‌ها با یک فرزند شادترین مادران جهان خواهند بود. بدین جهت که آن‌ها از یک جا ماندن بیزارند و ترجیح می‌دهند که مدام به این طرف و آن طرف بروند که این شرایط با داشتن فرزندانی کمتر راحت‌تر خواهد بود. آن‌ها آزادی شان را دوست دارند. بزرگ کردن فرزند زمان و انرژی زیادی می‌برد به همین دلیل ترجیح آذری‌ها همان یک فرزند است.


دی: مادر سوپرقهرمان
متولدین دی سوپرقهرمان هستند. آن‌ها می‌توانند ۳ فرزند را با اختلاف سنی کم به خوبی بزرگ کنند، به علاوه در کنار آن به کار‌های خانه و بیرون شان هم خواهند رسید. آن‌ها می‌توانند در آن واحد هم پدر و هم مادر باشند. نظم در زندگی آن‌ها موج می‌زند به طوری که فرزندان شان هم این موضوع را به خوبی می‌دانند و اجازه شکستن قوانین را ندارند.


بهمن: مادران انعطاف پذیر
کودک درون بهمنی هنوز بزرگ نشده است، به همین دلیل برایشان سخت است که مادر شوند. اما از آنجا که هیچ کس نمی‌تواند در مقابل لذت شیرین بچه دار شدن مقاومت کند، آن‌ها حداقل را ترجیح می‌دهند. بهمنی‌ها دوست دارند که یک فرزند داشت باشند تا بتوانند تمام انرژی خود را وقف او کنند.
روحیه انعطاف پذیر آن‌ها باعث شده که به سادگی خود را با هر شرایطی وفق دهند. به عنوان مثال فرقی نمی‌کند که کودکشان در آینده چه شغلی را انتخاب کند، معلمی، بازیگری یا آرایشگری... تنها چیزی که برای آن‌ها اهمیت دارد موفقیت شان است و تا آخرین نفس از آن‌ها حمایت خواهند کرد.


اسفند: مادران مهربان
اسفندی‌ها تمام تلاش شان را می‌کنند تا بر تعداد فرزندان شان بیافزایند. آن‌ها دوست دارند که یک مهدکودک فرزند داشته باشند. به همین دلیل تعداد فرزند مورد علاقه آن‌ها ۵ به بالاست. آن‌ها آنقدر مهربان و خونگرم هستند که دوست دارند این احساس را به افراد بیشتری منتقل کنند. آنقدر ایده آلیسم هستند که دیگران به آن‌ها حسادت می‌کنند. آن‌ها حتی سعی می‌کنند که دکوراسیون خانه را به گونه‌ای که به فرزاندان شان انرژی می‌دهد، درست کنند؛ بنابراین در خانه آن‌ها به روی فرزندان بیشتر همیشه باز است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha