سلامت نیوز :دبیر علمی پنجاه ‌و یكمین كنگره انجمن دندانپزشكی ایران گفت: این كنگره با عنوان «استرس، دندانپزشك و بیمار» 20 تا 24 اردیبهشت با حضور اساتید تراز اول جهان در مركز همایش‌های بین‌المللی میلاد برگزار می‌شود.

بهزاد رهسپار در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: در این كنگره 8 سخنران خارجی نیز از نوآوری‌های جدید حوزه دندانپزشكی برای متخصصان دندانپزشكی كشورمان برنامه‌های متعددی را تشریح و پانل پرسش و پاسخ در این حوزه را نیز برگزار می‌كنند.

رهسپار ادامه داد: این كنگره با عنوان «استرس، دندانپزشك و بیمار» با 20 كلینیك عملی «آموزش دور میز» برای متخصصان دندانپزشكی برگزار می‌شود.

وی تصریح كرد: در پنجاه‌ و یكمین كنگره انجمن دندانپزشكی ایران 14پانل موضوعی درباره مسائل و مشكلات دندانپزشكی، 10 پانل برای پرسش و پاسخ، پزشكی قانونی و در نهایت 2 پانل مخصوص محققان جوان برگزار می‌شود.

رهسپار بیان داشت: بسیاری از افراد با وجود داشتن استرس به فكر سلامتی خود نیستند اما این استرس‌ها می‌تواند در طول زمان برای افراد مشكلات زیادی ایجاد كند كه این امر در حوزه دندانپزشكی بسیار امری شایع است.

وی گفت: در این كنگره ویژه برنامه‌ای با عنوان «یك استاد و یك دندانپزشك،‌ نیز برای ارتباط مستقیم متخصصان با اساتید دندانپزشكی برگزار می‌شود تا متخصصان امر بتوانند به طور خصوصی مشكلات و سؤالات تخصصی خود را مطرح كنند.

رهسپار خاطرنشان كرد: در روز 19 اردیبهشت یك روز قبل از برگزاری مراسم اصلی پنجاه ‌و یكمین كنگره انجمن دندانپزشكی ایران كارگاهی با موضوع ایمپلنت، زیبایی دندان و بیماری آنفلوانزا در حوزه دندانپزشكی نیز برای متخصصان دندانپزشك برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha