رئیس كمیسیون بهداشت مجلس گفت: هنوز درباره خبررهاسازی 2 بیمار از یك بیمارستان در كنار اتوبان اطلاع دقیق نداریم. بعید است واقعیت داشته باشد و بیشتر به نظر می‌‌رسد یك جوسازی سازی سیاسی علیه وزارت بهداشت در جریان است.

خبر رهاسازی 2 بیمار از یك بیمارستان، فضاسازی سیاسی علیه وزارت بهداشت است
سلامت نیوز :  رئیس كمیسیون بهداشت مجلس گفت: هنوز درباره خبررهاسازی 2 بیمار از یك بیمارستان در كنار اتوبان اطلاع دقیق نداریم. بعید است واقعیت داشته باشد و بیشتر به نظر می‌‌رسد یك جوسازی سازی سیاسی علیه وزارت بهداشت در جریان است.

حسین علی شهریاری در گفت‌و‌گو با فارس،افزود: هنوز هیچ اطلاع دقیقی درباره اخباری كه از رهاسازی2 بیمار از یك بیمارستان در كنار اتوبان خبر داده‌اند نداریم و بعید می‌دانم صحت داشته باشد زیرا عقلایی به نظر نمی‌رسد كه یك بیمارستان 2 بیمار را با لباس بیمارستان در كنار اتوبان رها كنند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت حتی اگر می‌خواست این بیماران رها كند می‌توانست آنها را در خانه‌شان رها كند یا به بهزیستی تحویل دهد و در هر صورت دلیلی ندارد كه بیماران را در كشتزار و كنار اتوبان رها كنند بنابراین صحت این اخبار هنوز قابل تأیید نیست و مجلس این موضوع را پیگیری می‌كند.

رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه كرد: گرفتن عكس از 2 بیمار با لباس بیمارستان هم دلیل قانع كننده‌ای نیست زیرا تهیه چنین عكس‌هایی كار ساده‌ای است و هر كسی می‌تواند این كار را انجام دهد.

شهریاری گفت: به نظر می‌رسد انتشار این اخبار با این حجم گسترده در رسانه‌های ارتباط جمعی بیش از آنكه انعكاس واقعیت باشد نشانه اهداف سیاسی عده‌ای است كه درصدد فضاسازی علیه دولت و به خصوص وزارت بهداشت هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه مدتی است عده‌ای با اهداف سیاسی از طریق رسانه‌ها به دنبال خدشه به حوزه سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی هستند و انتشار چنین اخباری یكی از روش‌های آنها برای ضربه زدن است.

وی گفت: البته هنوز نمی‌توانم به صراحت وقوع چنین خبری را تكذیب كنم و همان طور كه وزیر بهداشت دستور پیگیری داده است ما هم در مجلس این موضوع را پیگیری می‌كنیم و اگر مشخص شود كه صحت دارد قانون نحوه برخورد با خاطیان را مشخص كرده است و هیچ خلاء قانونی در این زمینه نداریم، قوه قضاییه هم می تواند این موضوع را پیگیری كند و با خاطیان برخورد كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha