چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 268202

شهرام شعیبی با حکم مهدی پیرصالحی، رئیس سازمان غذا و دارو به عنوان مشاور رئیس سازمان، سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد

سلامت نیوز:  شهرام شعیبی با حکم مهدی پیرصالحی، رئیس سازمان غذا و دارو به عنوان مشاور رئیس سازمان، سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در حکمی شهرام شعیبی را به عنوان مشاور رئیس سازمان، سرپرست روابط عمومی و سخنگوی سازمان غذا و دارو منصوب کرد.


به گزارش سازمان غذا و دارو،مهدی پیرصالحی در این حکم آورده است: با توجه به حساسیت رسانه های جمعی به امور غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، ایجاد زمینه های لازم برای تعامل سازنده با اصحاب رسانه از فعالیت های مورد نظر است .


حضور فعال رسانه ای به منظور جلوگیری از برخوردهای انفعالی با رسانه ها در حوزه فعالیت سازمان، زمینه سازی به منظور اصلاح رفتار و فرهنگ عمومی در عرصه غذا و دارو در جهت ارتقای سلامت آحاد جامعه و همکاری و هماهنگی با مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور برنامه ریزی و ارتقای اطلاع رسانی در بخش سلامت و فرآورده های سلامت محور از دیگر وظایف عنوان شده در این حکم آمده است.


در این حکم آمده است: استفاده از رسانه ها و فناوری های نوین به ویژه شبکه های اجتماعی داخلی همچنین تقویت و به روز رسانی تارنمای سازمان غذا و دارو در جهت بهبود اطلاع رسانی به مخاطبان و دریافت نظرات مردم، همکاران به ویژه معاونان و مدیران غذا و دارو دانشگاههای علوم پزشکی از طریق نظرسنجی نوبه ای و تحلیل آن و ارائه نتیجه به مدیران سازمان برای ارتقای عملکرد سازمانی مورد انتظار است.
همکاری و هماهنگی با همه مدیران سازمان برای ایجاد فضای انتقال آزاد اطلاعات به مخاطبان و به روز رسانی این اطلاعات، مدیریت تمام مراسم ها، همایش ها، گردهمایی و مانند آنها در حوزه مسئولیت سازمان غذا و دارو با هماهنگی ادارات کل مربوطه نیز از دیگر موضوعاتی است که به عنوان وظایف سخنگوی سازمان غذا و دارو در این حکم آمده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha