مدیر كل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی گفت: در حال حاضر در زمینه تولید و تأمین شربت تریاك در كشور مشكلی وجود ندارد.

سلامت نیوز : مدیر كل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی گفت: در حال حاضر در زمینه تولید و تأمین شربت تریاك در كشور مشكلی وجود ندارد.

دكتر محمد رضا شانه ساز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:‌ این دارو با روش های علمی دركارخانه های معتبر در حال تولید است و آمادگی این را داریم كه این شربت را به مراكز و دانشگاه های علوم پزشكی در سراسر كشور توزیع كنیم.

وی آگاهی مراكز ترك اعتیاد را در زمینه نگهداری و تجویز این شربت ضروری دانست و افزود: نگهداری شربت تریاك شرایط خاصی دارد و مراكزی كه بتوانند این شرایط را فراهم كنند می توانند این دارو را در مراكز خود داشته باشند و برای درمان بیماران خود استفاده كنند.

مدیر كل نظارت بر دارو و مواد مخدر با بیان این كه در كشور حدود یك هزار و 800 مركز ترك اعتیاد وجود دارد، گفت: در زمینه توزیع شربت تریاك مشكلی وجود ندارد و آمادگی تحویل به همه معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشكی سراسر كشور را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha